1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Counter-Strike: Global Offensive

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 7 mei 2014.

  1. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Praat me er niet van, super irritant die russen in de game. Britten zijn meestal ook vervelend overigens. Ik heb altijd iedereen die chill was gewoon toegevoegd en daarmee gespeeld.
     
  2. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja behoorlijk vervelend ik heb ook wel een paar mensen ge-add maar die spelen vaak op tijden dat ik er normaal niet ben dusja ook niet heel makkelijk .. gewoon beetje bezig blijven en we zien wel hoe of wat.. zou eigenlijk weer eens in clan verband willen spelen gewoon wat meer team play maar een normale NL clan vinden is tegenwoordig ook niet makkelijk meer..
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Gisteren 24 cases geopend, niet zo veel bijzonders gekregen.
    2 p2000's van 2 euro, mooie P90 skin van 2 euro, mooie UMP skin van 1,20 euro en een hele toffe PP Bizon skin van 10 euro en nog wat mooie skins die verder niet zoveel waard waren.
    Beetje zonde van m'n geld maar ik ga er gewoon mee traden, heb ook nog een UMP skin van 4 euro.

    Ben trouwens Gold 3, laatst weer de game opgepakt nadat ik na een paar maanden niet spelen deranked was naar Silver 4.
    Speel meestal met iemand die MG1 is, gaat me nog vrij makkelijk af.
    Als iemand me wil toevoegen:
    http://steamcommunity.com/id/KamikazeNerdNL
     
  4. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik ben klaar met cases openen. Wil niet weten hoeveel ik er geopend heb en echt niks goeds gekregen, heb mn skins maar gewoon gekocht. Welke bizon skin had je? Anubis? (Zie het al, anubis inderdaad, fac new, lang niet gek!)
     
  5. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop ook nooit wat... kost teveel en krijg er amper wat voor terug, heb 3 cases opengemaakt ofzo rest staat nogtseeds dicht en doe er niks mee misschien ooit eens trade oid..
     

Deel Deze Pagina