Counter Strike Update

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marnixio, 20 mrt 2003.

1. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Valve Software's Erik Johnson recently spoke with CVG and confirmed what we knew since January: The Xbox version of Counter-Strike has a single campaign based on the upcoming PC game Condition Zero plus multiplayer content that will expand upon the traditional Counter-Strike PC mod.

Screens from the PC version of Condition Zero

CVG asked Erik the following questions:
    And an Xbox version of Counter-Strike is still in the pipeline...?
    Yes, there will be an Xbox version of Counter-Strike.
    And this will be Condition Zero?
    That's correct.
    How will it compare to the PC version?
    Well, we're not talking about the Xbox version right now.

With scripted events and Hollywood-style sequences, each mission in Counter-Strike for the Xbox will have a main objective and minor sub-missions, some of these will be time-based.

It is worth noting that Counter-Strike for the Xbox is not a port of any PC game but a whole new “Only on Xbox” game that will feature exclusive single and multiplayer levels. The game will support Xbox Live™ with head-to-head gameplay and downloadable content through Microsoft's online service.

2. Marnixio

Leuk Bevonden:
    0
  3. Marnixio

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt ONLY ON XBOX :D:D:D:D:D:D:D

4. VinZ

VinZ Guest

Vet!! Counterstrike roeleert namelijk vrij hard... (understatement of the year... :p)

5. Marnixio

Leuk Bevonden:
    0
  6. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    owwwww, dat zou vet zijn als we condition zero krijgen en counterstrike als online erbij op 1 diskje. vet man. can't wait.

7. jordaz

jordaz N.E.R.D

Leuk Bevonden:
    0
    oef wordt volgens mij zeer vet :D

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vet sweet :)

9. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat we dan ook tegen pc spelers kunnen spelen...

( denk ut niet :'-( ) maarja iedereen mag z'n dromen hebben

Rocky

10. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk Kopuuuuuuuuuhhhh, dat wordt zeker leip met live!

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yeah en nu nog ook daadwerkelijk inhoudelijke reactie's bitte!

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah ik vraag me af waarom je dat uberhaupt zou willen? Je bent bijna altijd in een nadeel (controller vs muis) en PC games zijn een stuk cheat-gevoeliger.

13. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je op een xbox tegen pc spelers gaat spelen krijg je vet kontschop omdat die gasten veel sneller kunnen aimen met een muis......dit moet je gewoon spelen via xbox live. En trouwens.....het is opzich wel grappig...maar ik denk dat ik het toch leuker vind op de pc.

14. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vette shit man

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat counter-strike niet zo leuk gaat zijn op xbox.
    Je moet gewoon zo precies kunnen mikken en met die joystick gaat dat nu niet zo heel goed vind ik.
    Muis & toetsenbord is VEEEL beter.
    Maar ze kunnen altijd de gameplay wat aanpassen en kan je eigelijk muis & toetsenbord op xbox aansluiten?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Muis/Keyb combo; Nop.

Ik denk dat je teveel 'poort' kijkt; Het precieze mikken wordt heus wel ingedamd voor de Xbox, dat zal niet zo'n probleem zijn, immers; Iedereen heeft dat 'probleem' :cool:

17. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Counterstrike is dus echt wel uit de tijd he, ik bedoel, het spel is bijna ouder dan ik. ALs ze eens een NIEUW spel verzinnen in plaats van die oude formule uit te melken.

Bovendien heeft de helft van de mensen die live spelen, daarvoor counterstrike gespeeld (including me). En om hetzelfde spel nog een keer te kopen voor meer geld zie ik niet zo zitten.

In CS:CZ zitten natuurlijk wel wat extras en nieuwe maps, maar het concept blijft hetzelfde, ik zie niet in waarom ook maar iemand dit spel zou willen kopen

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    wat jullie zeggen over het betere mikken is wel zo, maar het verschil is niet ZO groot hoor!

maar ja, het gaat tog niet om " wie het beste kan mikken" is meteen het beste, dat slaat nergens op, want het gaat er ook om datje heel goed je omgeving gebruikt en wanneer je welk wapen gebruikt en wat je wanneer doet en waar( open ruimte kleine gangen) etc.

ik sanp jullie wel, het is ook zo, maar om dan meteen te zeggen dat je geen kans maakt tegen counterstikers op de pc, NEE!

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Concept is juist anders; CS is puur online, CS Cz is ook single player.

Wel ben ik het met je eens dat het spel inmiddels zo verouderd is dat ik niet in zie waarom er ngo tijd in wordt gestoken..

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moest eens weten hoe enorm belangrijk het mikken is in CS op de PC, daar win je juist je games mee.

Deel Deze Pagina