Lol ik wil welles zien wat jullie counter-strike kwaliteiten zijn zulle we een keer afspreken met een paar om flink te fraggen.......
im in too zeg maar welke server en welke tijd. niet op donderdag avond plz dan heb ik altijd clan match jullie kunne ook dit weekend bij mij langskomen, ik geef dan tenslotte een lan party
Hmmzzz........pietje is een mega anti-cheater Ik zit nu nog in de CS clan =SWoW= !! Maar als NWO (NewWorldOrder) uitkomt denk ik dat ik daarmee verder ga.......want CS is nu een beetje verouderd BTW: Wil je meer weten over NWO surf dan naar ----> www.newworldorder.nl en binnenkort kun je ook surfen naar ---> www.nwonation.com
SWoW ken ik wel jah.. zie ze wel eens spelen op Demon, wat is je nick? Mijnes Semaf00R. Zit niet meer in clans
wat denk je beste kerel?? =SWoW=Pietje natuurlijk....maar ik kom niet zo vaak op demon!! Dus ik denk dat je een andere member hebt gefraged
mjah kom wel andere SWoW members tegen, soms zijn ze goed, soms niet Maarj aik ben ook niet altijd even goed
He bah, ik was gister bij wouter ff aan het cs-en, stond 18-2 (gamepoint ), ct team vond dat niet leuk, ik cheatte namelijk volgens hen, volgens mij liepen ze gewoon steeds recht in mijn ak . Er reconnect een ct, joint t en die gaat mij steeds teamkillen. Leuk? nee
Ja Martijn ging wel lekker, maarja, dat krijg je met mijn pc Nee die is laatste tijd wat brak.. GP spelen veel noobs en dus ook veel lamers die niet snappen dat je het soms gewoon verziekt voor andere mensen..