Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hallo daar mensen, ik wou ff weten wie van jullie CS gaat kopen als ie uit is, en waarom ?!
    Ik, omdat ik de PC versie tof vond, maar ik ben niet zo goed met muis en keyboard, dus de Xbox versie die met controler, vernieuwde graphics, lullen met de headset en een verbluffende A.I. te spelen is is natuurlijk de perfecte oplossing ! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) :p :p :p _O_ _O_ *) *) *)
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem ook kopen, ten eerste omdat hij op de pc erg goed is , ten 2e omdat de screens er gewoon(durf het bijna niet te zeggen) mooi uitzien( de nieuwste via counterstrike.nl dan he).
    ook lijkt het me echt leuk om het op de controller te spelen omdat dit toch iets heel anders is, alsware een nieuwe uitdaging.
    Ook lijkt het me fun om live tegen elkaar te spelen en clans te vormen.
    En de hoes van de amerikaanse versie is gewoon super!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    denk wel eerst ff wat filmpjes kijken en reviews lezen om te zien over de overzetting van muis naar controller goed is verlopen en dat ze niet dezelfde fout maken als met SOF2.
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat was de fout bij SoF2 dan? Maar het is iid belangrijk of de besturing soepel is.
     
  5. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    the perfect online shooter :):)
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, ik hou m'n hart vast hoor. Want het is niet simpel om voor zo'n spel de juiste besturing te maken. Als men zo'n hoge verwachtingen heeft door de PC-versie.
     
  7. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem alleen halen als de besturing echt goed is, en ik weet niet of ik em zou halen als je niet in splitscreen of tege bots kan :confused: Ik heb nooit gesnapt wrom ze die er niet altijd in doen want zoveel extra moeite is da nie, want de AI heb je tog al van de Single PLayer :confused: Maar het ligt vooral aan de besturing!
     
  8. vassilli

    vassilli Guest

    Tuurlijk ga ik deze game halen, op de pc was de game bruut. Maar nu zijn de graphics ook opgepoetst. En de gameplay was al top. En dan live knallen:9
     
  9. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: De gameplay was al top :confused: Dat is juist het probleem, het overzetten van de Controls naar Console :confused:
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens de mensen van Gamespot is de bestuuring net als Halo maar dan in het kwadraat, het is helemaal aan te passen naar gevoeligheid etc.
    Je zou bijna zeggen dat de controls net zo goed zijn als op de PC
    Ik zal het wel zien.
    Als je de Bots op Prof. zet dan zijn ze soms nog tactischer dan wij zelf !!
     
  11. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er dan zeker Bots in?

    EDIT:/En weet er iemand iets over de Multiplayer?? Is dat alleen via Live, of kan heto ok splitscreen? En zijn de Bots besgikbaar in Multiplayer?
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  12. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga deze zeker kopen ook al heb ik em niet gespeeld op de pc. ja ik weet dat het weird is!
     
  13. nijsdude

    nijsdude NBA

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij gaat live8) en waarschijnlijk ook met bots over splitscreen weet ik niets
     
  14. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    vet ovwer live is echt heel vet ehh nu nog live
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ha, waarschijnlijk, het is wel zeker dat er Bots in zitten, Ik ben lid van GS en in een video interview werd er verteld hoe trots Vale is op hun nieuwe bots systeem, ik heb verder nog niet gehoord van splitscreen multiplayer online, maar dat zal er vast wel bij in zitten, geef me een reden waarom niet....
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht af en lees eerst veel reviews het kan best zijn cs op de xbox heel erg tegenvalt dus ik ga de game niet blind kopen.
    HIj lijkt me wel heel erg vet vooral op live en de sngleplayer is ook goed dat ze die er in in stoppen.
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    ik hoop wel dat ze niet dezelfde fout maken als Wolvenstein en dat je gewoon met 4 man op 1 gelinkte xbox kan.
    Want al is de AI nog zo goed menselijke tegenstanders zijn het leukst.
     
  18. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, dat viel me wel tegen van Wolfenstein. Ik wil ook 1 vs 1 tege me broertje kunnen (het liefst nog met BOTS), maar dan heb ik gee nzin omdaarvoor nog een extra BOX aante schaffen!
     
  19. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt deze game uit...en waar kan ik een previeuw + filmpje (een goede previeuw) vinden
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Rainbow six 3 is Tom Clancy ala counter-strike, dus als counter-strike flopt hebben we rainbow six 3 nog! Maar ze moeten >>>Zeker met FPS spellen<<< aan de "camera controls" werken. Het moet gewoon vloeiender!
     

Deel Deze Pagina