ik heb laatst counterstrike condition zero gekocht Nu wil ik graag met vrienden online spelen, maar zij hebben counterstrike 1.6 zit er verschil tussen deze versies, of kan ik gewoon samen met me vrienden online spelen? Ik heb m nog niet het etiket gehaald, anders kan ik m niet meer ruilen. dus ik heb t niet uitgeprobeerd
Condition Zero is een soort van vervolg op Cs 1.6, met wat aanpassingen maar niet echt spetterend. Voor zover ik weet kun je met Cs:Cz niet spelen met mensen die 1.6 draaien.
Inderdaad, je moet gewoon Half Life 1 kopen. Die kun je tegenwoordig overal en nergens voor 10 euro kopen, dacht ik. Met behulp van Steam en de CD Key van HL kun je Cs 1.6 vrolijk spelen.
volgens mij met CS CZ krijg je daarmee ook toegang op 1.6 met steam. moet je kijken bij my games of daar ook 1.6 tussen staat zo ja rechtermuis en installeren zal ie em voor je downloaden en in je steam installeren.
ja, maar dan moet je wel betalen. Of je moet half life 2 al geinstalleerd hebben, 1.6 is een gratis mod for half life. Condition Zero is een compleet spel dat is gebaseerd op CS.
Zover ik weet krijg je bij CZ niet 1.6 erbij. 1.6 krijg je volgens mij alleen bij Half Life, Half Life Blue Shift of Half Life Generations. Mocht je nou een creditcard hebben download dan gewoon steam en kan je hem zo online kopen. En nee, CZ werkt 100% zeker niet samen met 1.6.
Nee hoor, je hebt als t goed is gewoon 1.6 erbij. Ik heb Condition Zero ook gekocht in de winkel, en je krijgt gewoon CS 1.6, CZ, Deleted Scenes, erbij. Heb je m wel bij de installatie van Steam aangevinkt? Hoop dat t helpt.
Condition Zero = CS 1.6 + singleplayer. Singeplayer is gewoon knallen tegen bots.. niet echt interessant ofzo, wel handig om tegen in te spelen (als je nooit CS hebt gespeeld). Als je Condition Zero koopt, kan je 1.6 gewoon spelen, zonder dat je Half-Life nodig hebt.
jah, het enige wat je nodig hebt voor cs1.6 is HL en als HL in half life anthology zit, nou dan hebje dus ook 1.6 maar doe niet moeilijk, koop gewoon HL1 voor 8 euro in de winkel en je hebt meteen CS1.6/DoD/opposingforce/Blueshift/godweetwatnog
Ik kan Counterstrike: Source niet uploaden? ihij zegt steeds als ie bijna klaar is Not enough free disk space terwijl ik 15 gig vrij heb en dan stopt ie. En ik rkijg ook een melding dat de servers 'busy' zijn terwijl ik Day of Defeat: Source en HL2: DM wel kon uploaden ( en spelen ). Heeft iemand dit ook of weet iemand waar het aan ligt? THnkx
ten eerste ik hoop dat je downloaden bedoelt en niet uploaden, anders doe je iets gruwelijk verkeerd.
Ik bedoel uploaden via steam. Als je het in je acc. gerisgistreerd hebt staan, maar niet op die pc ( als je dus op een andere pc zit ) kan je die downloaden via steam. Dat kon ik wel met DoD: S en HL2: DM
sinds kort zijn uitgekomen -half life anthology (deze moet je niet hebben) -Counter-strike anthology (deze moet je wel hebben) beide te koop voor 15,- ps