1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counterstrike: Anti steam actie, zet hier een reply als je TEGEN steam bent!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jordo, 15 sep 2003.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen die tegen steam is voor counterstrike 1.6 wil die even een reply zetten.
    Er is wereldwijd al veel verzet tegen het programma steam dat verplicht wordt bij 1.6 terwijl het nog nooit verplicht was ook niet bij 1.5 en het een rotprogramma is wat lekt als de pest en wat zo onstabiel is als de pest.

    Help mee valve onder druk te zetten en zorg dat er een normale installatie komt van counterstrike 1.6(ook voor de x-box versie is dit wel degelijk een probleem)
     
  2. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben tegen steam, maar er is al een petitie
    en #anti-steam @ quakenet?:confused:
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    wat is steam, en wat is er dan zo slecht aan???
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    een programma waarmee je counter strike meot mee gaan draaien een programma dat heel onstabiel is en wat altijd overloaded is
     
  5. NEN ISO 9002

    NEN ISO 9002 Tokugawa

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft de vraag: wat is steam?
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Uh... je hebt Steam alleen maar nodig om 1.6 te downloaden :{
    Spelen kan natuurlijk zonder!

    Van de site:
    "Steam is Valve's new way of getting games into your hands ASAP. Games like Half-Life, Counter-Strike, and Counter-Strike Condition Zero are all being made available through Steam.

    Steam games are automatically kept up-to-date with the latest content and revisions. Steam also includes an instant-message client which even works while you're in-game.

    At its core, Steam is a distributed file system and shared set of technology components that can be implemented into any software application.

    With Steam, developers are given integrated tools for direct-content publishing, flexible billing, ensured-version control, anti-cheating, anti-piracy, and more."
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  7. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag voor het eerst 1.6 gespeeld met steam en ik vondt het nou niet echt slecht. Wel gebeuren er rare dingen als ik speel. Als ik namelijk 1 keer scroll met me muis blijf cs scrollen en stopt hij niet. Maar ik begrijp niet dat steam ook een probleem is voor de xbox versie. :confused: Beetje raar
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind Steam eigenlijk wel fijn.. alles wat je wilt op half-life gebied op een centraal punt.. dan zou ik hier eigenlijk niet moeten replyen, maar ik snap gewoon niet waarom er zo'n heibel over is..
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    nee je MOET steam gebruiken om 1.6 te spelen en niet om alleen het te downloaden, het donwloaden kan je nu namelijk ook met 1.6 doen.
    Alleen steam MOET je dan steeds gebruiken om te kunnen spelen en ik heb hem en ik weer heus wel hoe het werkt hoor, je kan counter strike niet eens opstarten zonder steam dus...

    En het is opzich wel handig ja als alles gewoon 100% goed zou werken, maar de afgelopen 2 dagen werkte het alleen maar bagger, 1.6 lagt als een gek terwijl ik lag en dat soort problemen nooit had met 1.5 die ik op een normale install had.
    En daarbij komt nog dat het opzich wel 1 centraal punt is maar dat je er later geld voor moet betalen om steam te hebben een abbonement van 9,95 euro per maand, dat heb je natuurlijk niet nodig voor counterstrike te kunnen spelen maar het gaat wel geld kosten.
    Half life 2 gaat ook over steam draaien en daar moet je ook geld voor betalen en de mod versie van half life 2 wordt 100 euro vind ik ook al afzetterij van valve!!!!

    Ze maken te veel gebruik van hun macht!!1
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  10. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    waar kan je dan 1.6 downen??? of zit dat bij Steam inbegrepen?????
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja inbegrepen emt steam daar gaat dit forom anti nou tegen
     
  12. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    wat irri zeg... Maarre ff offtopic: ik zit nu te downen via fileplanet... MOET IK EEN UUR VOOR W88 VOOR DAT IK KAN STARTEN MET DOWNEN!!! Anders kost het 10,00 euro per maand!!!! Moeten we daar niet anti tegen zijn? Das nl. nog erger misbruik!
     
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ga anders ff naar www.counter-strike.nl
    daar heb je heel veel mirrors, misschien is 1tje heel snel daar?
     
  14. ParanoiDinHELL

    ParanoiDinHELL Verassend Anders

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    blame it on 56k :confused: teringzooi
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  15. ParanoiDinHELL

    ParanoiDinHELL Verassend Anders

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, zullen wel kinderziektes zijn, het word vanzelf gefixed zodat je er alleen maar profijt van hebt en geen gezeik..

    zo moeten het trouwens zowiezo niet verplichten, er zijn ook nog mensen die geen breedband hebben (en ook niet kunnen krijgen)
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ooit van de [​IMG] knop gehoord?
     
  17. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, maarre ik ben nu 2 dagen verder en ik heb nog geen counterstrike 1.6 gespeelt! Wat een k*tprogramma! Egt vét langzaam die downloads... En ONSTABIEL!!!! BLUEGHGG

    Count me in for de Anti-Steam!!!!
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  18. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    stream shit echt dik..
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Jah, inderdaad
     

Deel Deze Pagina