Wat is nou jullie mening over Campen (lang op 1 plaats blijven wachten tot de tegenstander langskomt) in Counter-Strike?
Als jij denkt dat je zo beter overleeft moet je dat gewoon doen. Het is niet echt eerlijk maar het is gewoon tactiek.
Ligt eraan wat voor kant je bent Op een bom map moet je als CT de bombspot verdedigen. Dat je dan enigszins 'campt' is dan begrijpelijk. Als T campen op een bom map is nutteloos en derhalve 'fout'. Precies andersom is het op een hostage map, daar moet de CT het offensief verkiezen en kan/mag T defensieve stellingen innemen.
Als je gaat wachten waar vandaan de aanvallen over het algemeen vandaan komen is dat alleen maar slim, maar het is nogal moeilijk om het ene gedrag te labelen als campen en het andere weer niet, vind ik zelf. Ik moet zeggen dat ik niet eens zoveel 'last' heb gehad van campers tot nu toe.
hangt er ook vanaf hoe goed je tegenstander is Ik speel bijna alleen maar tegen campers, omdat ik zo own.
Ik kán niet eens campen, daar ben ik altijd veel te druk voor en kan het geduld niet voor opbrengen Bovendien is het twijfelachtig of capmen taktisch gezien wel zo slim is...Bij GR(IT) had je zo nu en dan nog plekken waar je goed kon campen en kon je héél veel mannetjes tot schroot knallen. Ik betwijfel de functionaliteit van het campen in Counterstrike.
Mij maakt het weinig uit of iemand campt of niet, ik erger me er niet aan maar vermijd het zelf zoveel mogelijk. Als iemand de hele tijd op één plaats campt is dat denk ik eerder een voordeel voor jou dan voor de camper.
denk ook dat het aan het wapen ligt dat je hebt een sniper wapen is gemaakt om te campen ik speel ook naar het wapen dat ik heb bv m16 ik loop veel een snipergeweer 1 a 2 keer schieten en een meter verder weer gaan liggen of zitten ik denk ook dat campers meestal op de zelfde plaats gaan zitten al je weet waar dat is ,zijn ze een makelijke prooi
Je speelt het spelletje zoals je zelf wilt. Ik ben er geen voorstander van, maar echt erg kan ik het niet vinden hoor! Trouwens, als je de voetstappen van je tegenstander hoort naderen, zoek ik ook altijd een goede plek om hem er met een " Ambush " van langs te geven.
ja handig.... lekker met een AWM (of hoe die nu ook heet) achter een kistje gaan zitten en dan gaan snipen
Ik vind dat dat moet kunnen al je toch geen zin hebt om de confrontatie aan te gaan maar liever wacht tot er iemand langs komt moet je dat toch zelf weten. Iedereen moet toch z'n eigen tactiek kunnen bepalen en zo heel veel plaatsen om te campen zijn er meestal niet dus je kunt ook wel weten waar iemand zit.
Het hoort bij een game als counter-strike. Af en toe een ronde ergens zitten is niet erg. Zolang het niet elke ronde gebeurt. Daarbij weet iedereen dat het gebeurt, en ben je er dus op voorbereid. En ik denk dat er niet echt structureel wordt gecamped. Vaak gebeurt het wanneer je een lage HP hebt.
Campen is voor mietjes... gewoon lopen en niet gaan lopen wachten tot je team dood is maar steun zijn voor je team zoals het hoort! wat je ook kan doen... is met je team campen.. dat is leuk!
Kampen kan af en toe toch zo z'n voordelen hebben. En als je het niet te lang doet kan het geen kwaad.
campen hangt ervan af welke toestand er is als het nou bijvoorbeeld 4 vs 1 is en je health is heel erg laag dan ga je tuurlijk campen. maar als je nou 4vs4 doe en meteen gaat campen is stom