Binnekort komen 2 legendarische live shooters op de markt. Maar als het aan jou de keuze lag om 1 van de 2 te kiezen welke zou je kopen, en waarom?
Ik koop ze waarschijnlijk allebei... Maar als ik moest kiezen koos ik voor rainbow six 3, omdat die game wat tactischer is... En omdat ik taktiek heel vet vind, en vooral via xbox live met de mic kan het heel vet gaan worden...
als ik zou moeten kiezen , zou ik voor rainbow six gaan deze is veel tactisher en de singleplayer (die je ook were via live kan spelen) lijkt me leuker dan counterstrike
Nej, tis geen hersenloos schieten; je hebt doelen! Maar ik vind de BUY functie van Counter-Strike en het grote assortiment aan wapens vind ik gaaf. Dus >>>>>Counter-Strike<<<<< voor mij!!!
Counterstrike, speel het elke dag paar uur op PC.. en heb ook RS3 gekocht tijd terug maar het is echt hele slome actie, en CS is gewoon veel spannender
Rainbow six speel ik elke dag wel maar om dat die cd die ik heb niet echt legaal is, heb ik wat problemen om on-line te spelen. daarom maar met live. ik ben nauwelijks bekend met counterstrike maar rainbow six weet ik wat ik krijg.
Hersenloos schieten? Haha! Zeker nog nooit cs gespeeld??? Cs is ALLES behalve hersenloos schieten. Als je gewoon naar de vijand loopt en hersenloos schiet ben je direct dood. Je moet wel met elkaar spelen & onderling beetje tactieken afspreken. ( wie gaat naar waar, wie bewaakt de bombspot, bla bla bla...)
Ach mischien wel alle 2 maar weet ik eigenlijk niet hoop is dat CS op de xbox zo popi word als op de PC want dan gaat iedereen CS'en ipv de andere games
Het moge duidelijk zijn dat beide games geen hersenloos-schieten-actie is, maar CS is natuurlijk een heel ander spel dan Rainbow Six. Overigens heeft Rainbow Six een groter aanbod aan wapens dan CS, dus dat argument gaat niet op (weet niet wie dat zei). Ach, tis maar waar je van houd he
Nu nog Rainbow Six, ik weet helemaal niet hoe Counterstrike wordt. Ik weet helemaal niet hoe het speelt, alleen met dat wapensysteem. Nouja maar even de preview in XBM lezen.
Heb jij counter strike al op pc gespeeld??? dan weet je dat het niet zomaar erop los knallen is :{ btw: jij hebt mijn avatar gestolen
Ik heb op het moment eigenlijk geen idee, ik lees straks gewoon beide reviews en op basis daarvan maak ik mijn keuzes. Heb nu nog niet echt een voorkeur, misschien ietsje meer CS.
ja ik weet dat het niet alleen maar op los knallen is je moet wel samen werken enzo maarja rainbow six meot je heel voorzichtig zijn enzo PS:avatar heb ik zelf gemaakt met photoshop dus niet gestolen