1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counterstrike op 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heideroos, 24 jul 2006.

  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor jullie beginnen juichen, dit topic is om een vraag te stellen en dus geen mededeling over een mogelijke release van CS voor de 360.

    Is er sprake van een of andere versie van Counterstrike voor de Xbox 360?
    Ik herinner me dat nog altijd als de leukste online shooter op pc...
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    je hebt wel de Counter Strike 1.6 versie op de xbox 1. Maar ik weet niet of die wel BC is, ik dacht van niet.
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    nee,is niet bc
     
  4. basovich

    basovich Guest

    is zeker wel jammer dat hij niet BC is, is gewoon echt een goede shooter :).
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    dat zeker , maar hij is wel super lelijk ,maar ik heb dat spel verot gespeeld
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  7. basovich

    basovich Guest

  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok ,bedankt!! Ik kijk er al naar uit! Maar is er reeds iets bekend van releasedatum?
    Want ik vind dat er de komende maanden niet zo vet veel goede games uitkomen...


    Ik ben er 100% zeker van dat CS ZEKER goed zal verkopen! Ook al moet je ervoor betalen!! Ik zal zelf de eerste zijn om ervoor te betalen hoor! Als het Livesysteem goed uitgewerkt is, is dit een bom van een spel. Halflife daarentegen zal ik niet kopen denk ik...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2006
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er komt Half-life 2 ep.1 uit en er gaan er geruchten dat je dan CS kan downloade.
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat counterstrike duur gaat worden en met een beetje geluk zit day of defeat source er ook nog bij. Als je een Steam-account het kun je het spel downloaden voor zo'n 20 dollar. Heb ze zelf niet omdat ik geen creditcard heb.

    Deze extra spellen doen het op de pc hééél goed. Zou ook een goede zet zijn om deze op de consoles uit te laten komen. Koop ze dan misschien wel plus een xboxLive gold-account.
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, dit wordt echt een must-have. Ik vond CS op de xbox (1) al top spelen, ook al was het oerlelijk! Ik weet nu al dat ik deze ook ga kopen!!:thumbs:
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik hoop dat er ook clans bij komen :) ...
     
  13. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    HL2 Ep1 is al uit :) De xbox360 en PS3 versie van de game zullen sowieso bevatten:

    Half-Life 2
    Half-Life 2 Episode 1
    Half-Life 2 Episode 2
    Portals
    Team Fortress 2

    Online gamen zal dan dus sowieso met Team Fortress 2 mogelijk zijn. Ik verwacht dat CS pas met een CS 2.0 versie beschikbaar zal komen voor de consoles (niet gewoon source dus).
     
  14. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Counterstrike Condition Zero nog wel eens af en toe op me laptop. En is idd een zeer verslavend en leuk spel om online te spelen. Buiten dat ook nog een spel waar je een beetje skills bij nodig hebt.
    Als je het een tijdje niet gespeeld hebt merk je het meteen.
    Maar als zoiets voor de 360 zou uitkomen zou ik daar heel tevreden mee zijn. :thumbs:

    Heb Counterstrike op de Xbox 1 maar ik heb daar nooit een internetverbinding op gehad en dus alleen maar offline potjes tegen bots gespeeld.
     
  15. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zou in plaats van cs liever day of defeat hebben, maar dat is een persoonlijke mening.
     
  16. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon lekker op je pc spelen, speelt veel lekkerder!
     
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik het niet met je eens. Kijk maar naar andere shooters, werkt perfect.
     
  18. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet bij cs..

    Heb je cs wel es op de xbox gespeelt? perfect hoor (tis prut..)
     
  19. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of er ook live anywhere integratie gaat komen. Zodat pc en console gamers het tegen elkaar op kunnen nemen.
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb nooit counterstrike op een console gespeeld, maar met Halo werkt het toch ook? Ik denk gewoon een kwestie van cursorsensitivity goed instellen. En een knop om je meteen 180 graden te laten draaien, moet kunnen.
     

Deel Deze Pagina