Ik vond net een zeer interresant ... dingetje... Ik vond namelijk bij release data's op een website.. dat counterstrike een keer op de xbox uitkomt... er staat niet wanneer. dit is de site waar het allemaal staat: http://www.cheatcc.com/frames.html Weet iemand hier misschien meer over .....
jah kan kloppen is ook eens bij een filmpje over xbox live geweest. (hoop alleen wel dat ze dan de graphics wat improven).
Jah, ik meen mij te herinneren dat Counter-Strike 2 op de Xbox zou komen met Live ondersteuning.....was nog geen officiele release datum. Ohja, dit kan beter naar Games forum
idd counterstrike op Xbox ben wel is benieuwd wat het wordt... net zo'n groot succes als op de PC? ik betwijfel het dat het leuk wordt, daar ben ik zeker van counterstrike heeft gewoon bangelijke gameplay!!!
Counterstrike is op het moment een Halflife mod. Counterstrike : Condition Zero is een stand-alone game en is dus eigenlijk gewoon Counterstrike #1, iig niet #2 . Anyways, Counterstrike Condition Zero komt inderdaad naar de Xbox toe. > Games Chat
dat cs op de xbox kwam is al een tijdje gelede announced, kijk wat meer op gamespot en xbox.com......
damn dat is waar ook... was ik met het hele UC MA gedoe bijna vergeten... Word echt een must have (ten minste.. voor mij dan)
Cheatvrij CS zou wel eens lekker zijn, maar ik denk toch dat ik bij de PC blijf voor CS, met een controller mikken etc blijft toch lastig.. En VAC gaat steeds beter werken imho..
best wel minder dat je 60 euro moet dokken voor iets wat je kan downen Ze hadden beter Cs bij het Live pakket kunnen doen.
Als je had gelezen zou je weten dat het hier om Condition Zero gaat. Een Multi +Singleplayer game die ook gewoon voor de PC in de winkels verkrijgbaar zal zijn.