Counterstrike ?? Vraagjes ??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 27 jul 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er hier iemand is die er verstand van heeft, maar ik heb bij Counterstrike een adminbod geinstalleerd (om makkelijker dingen te kunnen doen op mijn eigen server via LAN) en podbot (bots voor CS) zodat ik via LAN mijn eigen bot game kan hoste om te oefenen. Maar nou heb ik een paar vraagjes :

1.
    Als ik een mapvote wil starten geeft hij aan dat ik niet op die map kan voten. Terwijl ik die map wel in de mapcycle heb staan :confused: weet iemand wat ik moet veranderen, ik heb al vanalles geprobeert :confused: En voor als eventueel mijn commando's fout zijn ik type admin_vote_map .......... of votemap ........... en admin_map ................

2.
    Op een hoop CS servers heb je een rank, maar welke update/plugin van adminmod word daarvoor gebruikt?? Want ik heb het nog nerges kunnen vinden.

3.
    Weet iemand waar ik een Warcraft3 mod voor CounterStrike kan vinden??

4.
    In een internet cafe waar ik welles kom hebben ze een lan game die altijd online (ik bedoel in gebruik) is. Maar als ik een lan game start moet ik em steeds opnieuw maken :confused: Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn eigen Lan Game ook altijd online is?

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, alvast bedankt!

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vraag 3: Ik begrijp de vraag niet helemaal maar bedoel je dat je misschien een soort RTS mod voor de half-life engine wil?
    Want er is 1 rts mod voor half-life. Ik zal eens kijken of ik die kan vinden.

Vraag 4:
    Bedoel je misschien dat je soms server ziet die 24/7 online zijn?
    Als je dat bedoeld en als je dat ook wil moet je een server kopen. Dan blijf hij tot hoelang jij heeft betaald online. Maar via een lan moet je volgends mij altijd een nieuwe maken.

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog 2 vragen:

1) hoe verander ik me naam?
    2) waarom worden er niet 3 centrale counterstrike topics gemaakt, 1 voor wie het allemaal speelt (namen uitwisselen enz.)
    1 voor editen en 1 voor wat je favo wapen is enzo.

want er zijn errrrrrrrrrg veel counterstrike topics en dan weet ik ff niet meer waar ik alles moet zeggen :'-(

4. Ajax

Ajax Guest

in console
    name [naam die je wilt hebben er achter niet tussen haakjes]

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hoe open ik de console?:'-(

me is =|:-

:'-(

6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    met de ~ dacht ik

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een vraag;

ik joinde een game met een ping onder de honderd, maar nog steeds ging ie erg laggen bij mij als ik in the middle of combat zat. vooral als iemand granaten loopt te gooien.

ik heb maar 64mb intern geheugen. ligt het daaraan of is het toch het internet?

9. Ajax

Ajax Guest

ik denk dat het aan je geheugen ligt wat voor connectie heb je?
    56k modem of adsl?

10. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Die Goldfish zit allemaal wel vrage te stelle op mijn thread, maar hierdoor heb ik nog steeds geen antwoorden gehad :confused:

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry ik had ook vragen en om daar nou nog zo´n thread voor te openen... dan word er toch weer hier naar verwezen.

12. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar als je gewoon een eige threat maakt om je vragen te posten heeft daar (meestal) niemand problemen mee zolang het onderwerp van de vragen maar niet allang ergens anders op het forum te vinden is!

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou het spijt me zeer ik zal het nooit meer doen ik zweer het op god, mijn moeder, mijn vader, en me xbox

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @ C()Rr0$!oN, Ik zou nog een RTS mod vinden voor je maar ik was het vergeten. Dit is de website van die game.
    http://www.natural-selection.org/
    Dit is een gratis online RTS en first person shooter.
    Alleen kan hij soms heel moeilijk zijn, wat toch wel weer leuk is. :)
    Ook is het slim om je beeldscherm iets lichter te zetten.
    Dit mod wordt trouwends steeds populairder. Kijk maar bvb waar je hem allemaal kan downloaden.

15. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb jaren lang zelf een dedicated counterstrike server gedraaid dus heb wel wat ervaring...

maaruuh eventueel kijk hier eens LINK daar zul je waarscheinlijk wel wat commando's kunnen vinden... en ook een goeie admin mod om je server te besturen *)

en nog ff snel op vraag 1...
    als je de juiste admin rechten heb dan moet bijvoorbeeld
    Admin_map de_dust werken

vraag2: zie de link... daar staat ergens zo iets geloof ik (nl toen die tijd nog niet gebruikt)

Vraag 3: voor maken van maps kijk eens hier!
    warcraft heet tegen woordig valve hammer editor
    zier hier.

vraag 4: download a deticaded server...
    en draai die... die kan constant aanblijven ook als jij weg bent.
    Kijk voor meer details hier.

hoop dat je er wat aan hebt..., nog meer vragen? stel maar zal proberen ze zo goed mogenlijk te beantwoorden

Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  16. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx Eagle Denk det ik hier wel wat aan heb,

en srry dat et antwoord zo laat was, maar ik was op vakantie

Deel Deze Pagina