He, ik heb gehoord en gezien dat counterstrike naar de xbox komt, ik heb et wel eens gespeeld, maar nooit echt goed, is dit wel iets voor mij of niet??? Ik hou wel van unreal en halo en zo, maar ben je bij CS ook in een schot dood?????? volgens mij is het een team-based shooter of niet?
ja, maar normaal, als je gewoon een mitrailleur hebt, ben je dan meteen dood, net zoals bij rainbow six, of heb jeook health en kun je ook health pakken en zo???? En de bedoeling van het spel is toch het andere team uitmoorden of een objective klaren?? Toch?? Ik denk dat dat wel iets voor mij is, als je ook kunt strafen en zo, zoals bij unreal
Je bent een stuk minder snel dood dan bij rainbow six (headshots uitgezonderd maar die zijn ook zeer dodelijk bij UC) Voor de rest: ja, objectives of andere team uitmoorden klopt. En strafen kan altijd in CS. Ik hoop dat ze het springen in de Xbox versie ook eruit hebben gehaald.
K zou zeggen probeer em eens op de pc.. spel is helemaal niet zo zwaar en ligt tegen een budget prijs in de winkel: Halflife generations heet hij volgens mij.. (iig HalfLife, Opposing Force en Counter Strike zitten er in)
Counterstrike is gewoon cool. Ik heb dat generations pack vorig jaar ook gehaald, maar er is nu al weer een nieuwe update dus moet je nog wel iets downloaden. Lijkt me vet lachen op de Xbox.
Het is Condition Zero, het volledige CS spel (dus ook met single player etc) en aangezien dat laatst (augustus) is overgedragen aan Ritual gaat dat nog een hele tijd duren. Het wordt ook lelijk als de pest
je kan geen healt pakken nemen maar in heb begin kan je wel een soort beschermings vest kopen en een helm (maar een headshot blijft toch in de meeste gevallen fataal)
Ik ben bang dat het zelfde gespuis dat nu achter hun PC zit ook op de Xbox Live servers zullen gaan klooien, dus dat spel ga ik niet kopen. Speel het nu welleens, maar als je ziet hoe ze daar iedereen en alles maar verrot schelden, tsjeeezzz, echt niet normaal meer. Is trouwens wel leuk spel hoor, beetje met een team terrosisten of de pliecie afknallen
Als je dan toch graag een team-based shooter speelt zou ik op SOF II wachten of meteen voor Ghost Recon gaan.
Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn op de Xbox he. De pc scene met CS is inderdaad niet zo best. Maar het probleem met de pc scene is dat de mod Cs gratis is en halflife ook niet al te duur, dus makkelijk bereikbaar voor veel (irritante) mensen. Bij de Xbox is dat wel anders en zullen er ook wel maatregelen genomen kunnen worden tegen irritante mensen. (zowieso kun je mensen blokkeren bij de communicator geloof ik)
ROFLOL Die jorrit met zijn "team based-shooter" DENKT OOK DAT IE DE PU GELEZEN HEEFT!!!!!!! Met vriendelijke groet Lukas en Renier.
Ik denk dat CS een vet spel word,maar Unreal ondersteund ook Xbox-Live, dus de Unreal bezitters (me included) raad ik aan om het spel te laten liggen. 2 verschillen met unreal: 1. je kunt wapens kopen in-game (in CS dus). 2.maar, Unreal gaat veel sneller en de wapens, je gaat er ook nog een paar kunnen downloaden naar den HD, zijn veel chiller. als je een "realistische" shooter zoekt dan is counterstrike je ding.
Unreal vergelijken met CS? Ga je schamen Counter-Strike heeft misschien een realistische setting door de wapens en het SWAT team, maar is verder verre van realistisch.