1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counterstrike zonder live ... ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door pzonic, 2 dec 2003.

  1. pzonic

    pzonic gamer

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees enorm veel verschillende dingen, maare, zalet nu de moeite zijn om CS te spelen zonder live mogelijkheid ? Gewoon alleen of met vrienden ? Zal het fun genoeg zijn ? :confused:
     
  2. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel het. Ik wil het waarschijnlijk wel gaan kopen, maar er zit geen splitscreen bij ! :mad::mad: Zo staat dat tenminste in 1 of andere tread hier! Dus ik weet niet of het moeite waard is.
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Tja ik was van plan om deze game te gaan kopen, maar nu ik heb begrepen dat het missionbased gedeelte er is uitgehaald en het eigenlijk alleen maar om het hele Live gebeuren gaat draaien kan Counterstrike mij dus jammer genoeg niets meer bieden. Als je het dus te doen is om je in je eentje te vermaken dan kun je de game wel links laten liggen. Of er een goed multiplayer gedeelte inzit weet ik eerlijk gezegt niet, maar anders kun je terecht in de Counterstrike thread van het Games Forum.
     
  4. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het wel offline spelen maar dat is niet half zo leuk als op live. Dus ik zou eerst live aanschaffen voordat je CS koopt. Anders kan je Rainbow Six 3 kopen, die is wel leuk offline.
     
  5. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Volgens mij hoort deze thread thuis in Games maar goed:)
    Anyway, check de counterstrike topic eens, daar zul je vast alle voor en nadelen vinden als je geen Live! heb :)

    Suc6!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2003
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    het kan wel maar dan zou het leukst zijn in een LAN.
    maar deze game is eigenlijk voor live.
     
  7. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal denk ik minder leuk zijn als online....
    CS op live gaat roeleren!!! 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  8. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die post neit echt maar goed: Veel mensen spreken erover dat single player offline gewoon eerder oefenen is voor online te spelen dus geen aanrader zonder Live dus overigens is dit al vaak besproken.....
     
  9. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps... niet goed gelezen ...
    sorry!!
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Verplaatst naar games forum.
     
  11. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    mwa ik vind t niet echt nuttig om counterstrike voor 60 euro te gaan kopen terwijl je 'm voor de pc gratis kan downloaden:confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  12. fallox

    fallox gewoon te 1337 :P

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Counterstrike ook al een paar dagen. En als je geen live! hebt zou ik hem niet kopen. Het is dezelfde ervaring als dat je tegen bots op de pc speelt (alleen zijn hier de bots ietsje slimmer).

    Ik heb zelf de xbox omgebouwd dus kon hem zo ff testen voor weinig, maar ja... niet echt leuk die singleplayer.. (eerste uren speel je het wel alsof het het beste spel ooit is hoor :) )

    Mocht je vrienden hebben met nog een xbox dan kun je die aan elkaar connecten en dan gewoon tegen elkaar spelen. Splitscreen wil niet.

    Maar ik zou die 60euro besparen en voor pgr2 gaan! :)
     
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik denk wel dat er aardig wat Lannetjes gebouwd gaan worden met deze game. Ik ben in elk geval van plan er een te organiseren (als de game al aardig verkocht is)
     

Deel Deze Pagina