Counterstrike???

Discussie in 'Algemeen' gestart door chriz16, 22 dec 2002.

1. chriz16

chriz16 Xbox Only

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een tijdje op zoek naar de release date van Counterstrike, maar ken het niet vinden:'-(
    Weet iemand de releasedate van Counterstrike?

2. Hotshot

Hotshot Guest

neej..is nog niets over bekend..

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    beter blijft die ook weg, anders zie ik het lijk al drijven voor xbox live. k ben dat spel zo zat. en ik zou het spijtig vinden als iedereen zit te CS'en straks. op de pc is het al erg genoeg dat niemand iets anders kan verzinnen dan CS ook op lan parties. :mad:

4. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Is et niet CounterStrike 2 die voor de xbox komt, die gewone CS is natuurlijk grafisch achterhaald.

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Counter Strike is 1 van beste online spellen.
    Als je er nix van bakt...dat is jou probleem haha.

Counter Strike: Condition Zero komt naar de Xbox.
    Zeg maar CS2. Deze game zal rond midden 2003 uitkomen .. natuurlijk gaat dit ongelooflijk uitlopen aangezien de PC versie al uitgesteld is voor 20x.

Ik heb me twijfels over deze Xbox versie. UC was al twijfel van hoe het zou spelen met een controller. Aangezien toetsenbord + muis veel beter aanvoelt .. wat deden ze .. UC is langzamer dan UT. Ik ben bang dat ze dit ook gaan doen met CS .. want CS is echt perfect met toetsenbord + muis.

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gast. dat ik et kut vind hoeft nog niet te betekenen dat ik er slecht in was. Jij zuigt toch ook niet in monopoly, maar je gaat et toch ook niet de hele dag zitten spelen? dat word namelijk saai en ook CS ontkomt daar niet aan.
    En daarnaast WAS et 1 van de beste spellen online, dat de halve gamende populatie et nou speelt maakt et niet perse goed, dat de halve gamende populatie et speelt komt meer omdat ze allemaal een brakke pc hebben en niks anders kunnen spelen. als je een vette pc hebt en je zit nog steeds te CS'en dan ben je niet echt goed bezig, et leven heeft zoveel meer te bieden dan de_dust. anno 2002 - 2003 vind ik dat et niet zoveel meer heeft te bieden qua features, gameplay en GFX.

Counter-Strike II zou ik dan ook minder problemen mee hebben. mits er een groot scala aan nieuwe features en gameplay elementen in zitten, want het zijn niet alleen de gfx die een game vet maken.

Laatst bewerkt: 22 dec 2002
  7. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat mensen CS online spelen omdat ze gewoon geen beter spel op hun pc kunnen draaien. Het is een zeer verslavend spel en ondanks de verouderde graphics heeft deze game zeer veel te bieden (voor mij iig).
    Is er een goede vervanger voor CS waarmee je ook in teams kan spelen op dezelfde verslavende wijze, maar dan met betere graphics?? Ik geloof van niet.

Maar waarom Cs op xbox spelen als je het ook op je pc kan spelen. Mij lijkt een spel als cs toch lekkerder spelen op de pc.

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Can you say?

Medal of Honor: Allied Assault

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  9. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    America's Army, Soldier of Fortune 2 en presumably Battlefield 1942. Ik heb een tijd SOF gespeeld en dat was heerlijk, speel nu AA met m'n nieuwe verbinding (ADSL yay!) en ik ga Battlefield waarschijnlijk nog halen. Ja die games zijn beter dan CS, een spel dat ik één en een half jaar gespeeld heb...

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    *omarmt Koesj*

SOF2 rulez indeed.

Ik heb altijd een schijthekel gehad aan Counter Strike.. amateur game.. zoveel mensen spelen het omdat ze allemaal worden geslacht met quake 3, Sof 2, etc.

IK ben een rasechte quaker en toen ik eens Counter strike speelde. damn zeg.. je schiet gewoon nite eens waar je richter is. ALle mannetjes lijken op elkaar.. :{

maarja ik vond Half Life ook geen goede game dus het zal wel aan mij liggen..

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    btw is CS al zo oer oud en ziet het er nog lelijk uit ook :eek:

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bij Sierra moeten echt eens wat ontslagen vallen. Wat zijn zij daar enorm slecht bezig zeg. Kloten met Team Fortress 2, Half-Life 2 (is die nou al aangekondigd of niet?) Half-Life op de Dreamcast, SWAT games en ook met Counterstrike Condition Zero (dat is overigens ook de CS die op de Xbox zou gaan komen).

Ze kunnen gewoon totaal geen inschattig maken van de benodigde tijd en op het moment zit alweer een derde team aan CS CZ en heeft de boel maar weer eens overhoop gegooid. FYI : Gearbox heeft er ook aan gewerkt en is nu bezig met de PC versie van Halo :{...

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    weg met counterstrike!!

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

tjah, maar geen slecht woord over half-life. dat was revolutionair imho. quake was ook wel aardig. maar toch te eentonig. en sierra loopt idd te kloten.

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Revolutionair in welk opzicht?. Ik was toen al een quaker en ik vond Half Life echt niet bijzonder.. beetje te plat en saai. Ligt misschien aan mij mnaar zelfs als ik het nu speel vind ik er echt NIKS aan..

Quake te eentonig.. ja dat is quake he.. altijd vette graphics en lekker knallen.. geen onnodig complex verhaal waarin ik hostages moet redden en met mannetje s moet praten om deuren open te doen. Unreal, Unreal Tournament en unreal Championship vind ik ook niks :{

ID is gewoon de enigste die een perfecte online FPS game kan maken.

Quaker 4 life :cool:

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In dat opzicht moet je dus ook Half-Life niet vergelijken met Quake. Games als Quake en Unreal kunnen leuk zijn (heb zelf ook UT gespeeld, alleen dan offline :+ maar genoot er wel van) alleen zijn voor sommigen te basic en dan bedoel ik vooral dat er geen echt achterliggende gedachte bij zit.

17. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    good point! :D

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    cs 2 komr nog lang niet mensen.
    Counterstrike 2 wordt gemaakt op het half life 2 engine en die is nog niet eens uit
    Counterstrike 2 komt eind 2004 op de box
    condition zero zou deze vakantie ak uit moeten komen( www.cs-conditionzero.com )

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en ungamer je schiet niet waar je richter is omdat ee geweer namelijk afwijkt in REALISTISCHE GAMES. quake is voor n00bs omdat je de hele tijd in het richtertje schiet en het gewoon te easy is met al die n00bs vond ik ook met unreal maar met unreal 2 is het gelukkig wat verbeterd.

20. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die kogel heet realisme, want in het echt maken kogels ook geen compleet rechte lijn. En dat al die mannekes op elkaar lijken : misschien moet je dan maar langer dan 2 minuten spelen dan zie je toch duidelijk verschil!

Deel Deze Pagina