Heb nu sinds vandweek cs geinstalleerd nadat 3 klas genoten me miljoenen xren de oren van me kop hadden gezeken. het ziet er best gaar uit maar het is natuurlijk al 3 jaar oud, de gameplay is wel wat wennen met de "w"toets enzo. maar het is wel erug leuk, alleen mijn pc kan het nog niet echt volgen. dus snel maar een xtra reep plaatsen van 256mb naast mijn slappe 64mb. meschien es leuk om een cs clan op te richten met leden van het xbw forum?
gameplay wennen met de w???? hoe speel jij je shooters dan?? en ik ga niet in een noob clan zitten want ik zit al in mod.ru, als je nu een beetje ervaren spelers erin krijgt meld ik me misschien aan maar zit het liefst in een team met spelers die mij allemaal makkelijk neer kunnen knallen dan weet ik meer wat ik aan ze heb.
andere shooters speel ik met de gewone pijltjes toetsen, nu moet ik enzo gebruiken omdat volgens mijn klasgenoten gemakkerlijker is bij counterstrike. En het is inderdaad wel wat relaxed, want nu is het springen gemakkerlijk wat volgens hun vaak gebruikt moet worden in counterstrike. bij quake enz is het naar mijn mening altijd gewoon op je vijand af stormen en met een rocketlauncher het werk afmaken. bij cs vergt het meer moeite om iemand af te slachten, athands dat vind ik ervan. ps de clan word gewoon voor iedereen die mee wilt doen, dus als je ons te min voor je vind hoef je niet te joinen
Moe je bij Quack () dan niet reloaden crawlen enzo?? Altijd ASDW gebruiken, dat ruled! Had trouwens ff Tribes 2 gespeeld en daar moest je lopen met SDFE! Klopt dat?
pff heb dat een eindje gespeeld. De community is helemaal naar de zak. Een grote hoop verwaande zakken die de hele tijd staan te zeiken. Niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk
Counter-Strike roeleert nog steeds. Een paar keertjes per week speel ik het wel. Afgelopen week zelfs nog de CS-classic mod gedownd, die draait gewoon naast de gewone CS. Ik gebruik voor CS de volgende toetsen: A: forward Z: back S: Jump X: Duck Q: Strafe left W: Strafe right Is een beetje vreemd, maar wel lekker
Kspeel Wolfenstein. Er zijn ook mensen die de left mousebutton gebruiken om te lopen. Lijkt me een beetj e vreemd...
Of mensen die een mousebutton (meestal middelste) gebruiken om te springen Ik gebruik altijd spatie daarvoor. en mijn courante controls zijn z-vooruit s-achteruit q-leftstrafe d-rightstrafe space-jump r-reload en de rest hangt af van spel tot spel