Gaat het om Xbox covers of ook audio e.d.? Cdcovers.cc is een top site met veel covers, alleen is door het gebrek aan ruimte de gehele audio sectie weggehaald! En geloof me...hier vond je echt alle artiesten die je zocht.... Maar je kunt er ook Xbox covers downloaden.
Niet door gebrek aan ruimte... maar omdat ze werden aangeklaagd door de RIAA en de platenmaatschappijen. Audio covers vinden is nu fucking moeilijk omdat bijna alle grote sites daarmee opgehouden zijn. Maar voor Xbox is www.cdcovers.cc idd nog steeds de beste.
haha doet hoeft niet! Zo heb ik toch een mooi covertje voor sega gt en jsrf gehaald omdat die er niet bij zat. En cdcovers.cc roeleerd(e) zeker weten!! De beste coversite die er was voor audio... en nog steeds is voor de rest.
Onzin, de audio covers zijn zeker weten niet vanwege ruimtegebrek erafgehaald. Het heeft overigens ook op fok gestaan, hier.
Dacht ik omdat er altijd werd gezeurd werd op de frontpage over ruimtegebrek e.d. Maar je hebt wel gelijk ja
nou totaal onzin is het niet, want ik kan zosnel niet een andere reden vinden om een xbox-cover te downen dan : ik wil een mooi doosje voor sega gt en jsrf inplaats van dat goedkope prokkeding.
Dat je voor het Sega pack een hoesje zoekt, ok, maar waarom zou je in godsnaam hoesjes willen downloaden van spellen?
jah joh neem maar meteen weer het ergste aan. persoonlijk vinnik die covers zelfs cool om aan mn muur te hangen ofzo.
Nee, je kan ook Promo versies hebben gehad, Wouter wat doe jij dan als jij weer versies krijgt om te reviewen, laat je die dan in zo'n oerlelijk vierkant hoesje zitten? BTW, ik zoek de PAL!! cover van Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball kan iemand die hier posten of een link geven? Ik zoek niet alleen de voorkant, maar het hele hoesje
Zegt hij dat hij er een heeft dan? Nee.. Ik snap ook niet waar jullie je mee bemoeien. Deze thread begint enkel met de vraag om goede covers, en uitgerekend de moderators die de trhead in goede banen moeten leiden gaan off-topic. Hier een cover van DOAX: