1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crackdown 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 1 jun 2009.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tekst lees ik niet. :p Maar de plaatjes vallen me mee. Er zit gelukkig nog kleur in.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ach flikker op met deze game ... kijk naar de scans. Fucking mutanten + Aliens. Daaahaaag! Niet te geloven ...
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    mwa.. dat vind ik ietwat kort door de bocht.. Mutanten zaten ook al in deel 1.
    Maar hoewel ik nog steeds benieuwd ben naar deel 2 (deel 1 heb ik met enorm veel plezier gespeeld) geven deze scans wel een iets groter Prototype gevoel dan dat mij lief is.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zie nergens scans, dat zijn foto's van een magazine :+
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Niet zo brutaal. :mad:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Idem. :)

    Vind het ook gek dat de keuze voor mutanten gemaakt is, terwijl daar momenteel al genoeg games van zijn, en zelfs in het zelfde genre. Had 't lekker bij die gangs gehouden, of dat de Agent zich aansluit bij de gangs om zich tégen de Agency te keren (dat in zekere zin ook een kwaad is).
     
  7. danysuri

    danysuri Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Enjoy. :b:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    allemaal aliens....mutants...zombies... ik wil gewoon niggah-wats, wiggers en ander scum afschieten :mad:
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind die Russen/oostblokfiguren toch wel het vetst. Geweldige auto's ook. :D
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop niet dat ze idd de sciencefiction-weg opgaan. Die gangs waren toch meer 'Crackdown', daar moeten ze geen afbreuk aan doen.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vind die zombie shit maar lame, dat zijn we pas 8472479518058305632626462 tegengekomen in andere games. :{
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Prototype! Oh wacht, Crackdown 2.
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, de game ging vanaf het begin al om genetische manipulatie.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... mutanten. Hele stad in deel 1 VOL met normale mensen, nu is het gros ineens gemuteerd.

    Ik laat hem liggen. Zelfde omgeving, minimale verandering ... zelfde principe. Meh!
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik weet het niet met deze game. Ik hou niet echt van die mutanten shit in games, imo moesten ze gewoon bij 'gangs' blijven. De hele game ging om genetische manipulatie jah, maar dat was toen ze je een 'super'mens maakten. Dat vind ik nog kunnen maar dat mutanten gedoe is niet echt mijn ding.
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker kort door de bocht, niemand denkt aan de gameplay? Crackdown 1 was gruwelijk maar de vijanden waren 1 dimensionaal. Ze werden sterker qua firepower en namen meer dmg, dat was t wel zo'n beetje.

    Ik zit nu bv te denken aan gruwelijke achtervolgingen over rooftops en shit aangezien je vijanden verschillende powers gaan hebben (hopelijk).
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, natuurlijk. Maar als speler nam je het op tegen straatbendes en dat vind ik toch leuker dan tegen mutanten en monsters.
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ok, van mijn part neem je t op tegen ontsnapte peuters uit de kindercrash die radioactieve peren eten of whatever. Als de gameplay maar interessant is. En ik verwacht dat je met de crackdown game gruwelijk leuke dingen kan doen met vijanden met vergelijkbare powers als die van jou. ipv vijanden die alleen sterker worden in firepower
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb echt níks maar dan ook níks meegekregen over genetische manipulatie (afgezien van je eigen ventje) in crackdown 1 hoor.

    En dan zie je ineens dit 8)

    [​IMG]
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    WTF ? op die eerste plaatje zit zo'n icoontje net zoals bij metroid (grapple hook)

    WTF ?
     

Deel Deze Pagina