1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ontwikkelaar: Microsoft Game Studios
    Releasedatum: niet bekend
    Uitgever: Microsoft
    Genre: Actie
    Nederlandse uitgever: Microsoft Nederland
    Aantal spelers: Niet bekend
    Online: Ja

    Het actiespel Crackdown is in ontwikkeling voor de Xbox 360. Het spel is in ontwikkeling bij Microsoft Game Studios en word geleid door een ex-medewerker van Rockstar. Rockstar kennen we van onder andere de Grand Theft Auto-serie(duh:))

    Het spel toont dan ook vele overeenkomsten met Grand Theft Auto. Zo is er een volledig interactieve wereld aanwezig waar jij met de hoofdpersoon vrij doorheen kunt lopen. In tegenstelling tot Grand Theft Auto bezit je echter supermenselijke krachten (Wooooohooooow!!!! dat staat me aan!!!! In een vrije stad, met een personage spelen, met superkrachten, laat de maffia enzo maar komen, maak ze allemaal af!!! _O_ ) waardoor je bijvoorbeeld met blote handen auto's en andere voertuigen op kunt tillen en weggooien. Je kunt de eerste vrijgegeven beelden van Crackdown hieronder bekijken:cool::
    [​IMG] _O_
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, dit lijkt me niet echt leuk.. Bovennatuurlijke krachten staat me niet zo aan.. Al ziet het er wel goed uit!
     
  3. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Afwachten dus... maar het lijkt me wel een grappige game :)
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Krijg het idee van een niet-groene hulk desctruction-game. :)
    Ik weet het nog niet. Plaatje waarbij je het een beetje van bovenaf zag vond ik niet echt veel soeps, met extreem lelijke autootjes die uit 3 vlakjes bestonden ofzo. :confused:
    Ze genoeg andere toppers die me voorgaan.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind die eerste shot er anders aardig relaxed uitzien hoor, tis maar net wat je niet speciaal noemt..1 van de makers van GTA , toch? Ik ben erg benieuwd, de makers van mijn favoriete gamereeks met een nieuwe game, ik heb er meer dan genoeg vertrouwen in.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    shot #1 en #2 zijn gewoon het zelfde, alleen een andere achtergrond als je goed kijkt..
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee, kijk maar goed[​IMG]
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ;) Alleen de auto is anders waar ie mee gooit, en is op een andere hoogte genomen die screen. Dat ventje staat precies het zelfde.

    Die auto is ook anders, maar wel precies op de zelfde hoogte e.d.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Onder staat hij verder voorover gebogen, ze laten gewoon zien hoe het eruit ziet als je een auto gooit in dat spel. En in games maken characters nou eenmaal dezelfde bewegingen bij dezelfde handeling zeg maar. Het zijn weldegelijk 2 volwaardig verschillende screens.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat de screens er nog niet mooi uitzien, het personage waarmee je speelt wel,maar de rest niet. Maarja, dat wil niet zeggen dat, dat zo blijft, helemaal niet. Misschien laten ze binnen een half jaar een eerste trailer zien, waar de game de graphics heeft als gears of war ofzo, je weet maar nooit:). En ik hoop dat het zo geen game wordt als the hulk,maar zo één als gta, waarbij je je superkrachten kan gebruiken, zou wel cool zijn...
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn inderdaad niet hetzelfde.
    Onderste is iets verder gebogen, auto is wat verder gekanteld en wat verder weg bij de onderste.
    De 3de screen btw:
    [​IMG].
    Niet echt iets om een 'wow'-gevoel van te krijgen.
     
  13. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    totaal niet next-gen waardig
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het ziet er echt focking lelijk uit. Maar het is natuurlijk nog veel te vroeg om er goed ordeel over te geven.

    Het concept lijkt me idd wel leuk.
     
  15. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaa die auto's vooral op de derde screen zijn echt afschuwelijk...zou op dit moment nog niet eens die game kopen voor €10,- :9
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die auto's zijn echt lelijk, hier moet nog vast wel veel aan gebeuren.
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De graphics zijn idd niet erg van een hoog niveau ofzo, maar als de gameplay heel uitgebreid wordt en leuk dan kan het natuurlijk wel wat worden.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, enja, die graphics gaan er heus wel beter uitzien dan die screens, als de graphics zo zouden zijn,amaai zunne!
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Gooi die auto!!!

    Na de eerst uitgelekte beelden van Crackdown heeft Microsoft vandaag de titel van voormalig Grand Theft Auto ontwikkelaar officieel aangekondigd. In Crackdown is het je doel om criminele organisaties te vinden en uit te schakelen. De speler wordt totaal vrij gelaten in het uitvoeren van deze taak. Je zult vrijgelaten worden in een stad en zal alles kunnen gebruiken om je doelen te bereiken. Het gooien met auto's en andere voorwerpen speelt een grote rol in dit spel.
    Op visueel gebied ziet Crackdown er heel apart uit, zo is er gebruik gemaakt van een cell-shading techniek maar op een totaal andere manier dan we voorheen zagen.(daarom zien de graphics er zo raar uit?) Een grote rol is ook voor de coöp optie van Crackdown weg gelegd waarin je samen met een vriend op brutale wijze het kwaad kan bestrijden.(hallulua!) Het is nog niet duidelijk of deze coöp ook via Xbox Live te spelen zal zijn. Overigens zullen in Crackdown meer dan honderd muziek nummers aanwezig zijn om het spel compleet te maken.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    De graphics zien er op deze screenshots nog altijd niet geweldig uit, maar ik denk dat het ingame wel mooier is(bewegend beeld is altijd mooier en vloeiender...) Maarja, ook al zijn de graphics niet schoon, het concept spreekt me nog altijd fel aan:)
    Ik ga eens kijken of ik nergens een filmpje kan vinden
    ps: hou rekening dat de graphics een vorm van cell shaded is...
     
  20. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    wel leuk maar het ziet er idd niet uit :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina