Crash Bandicoot: 1e Boss (errug he?) Nou... Noem mij maar 'stom', want ik kom er niet uit. Ik loop bij Crash bandicoot al vast bij de eerste de beste Boss. Ik weet dat je langs de rand moeten blijven rollen, maar ik raak geen bal (letterlijk) en als ik een keer van me lijn afwijk dan krijg ik meteen een botsing met die etterbuil. Kan iemand me helpen hoe ik dit overleef want ik wil toch wel graag meer dan 5 leveltjes kunnen spelen. :-(
Het is gewoon een kwestie van die balletjes raken ! Als jij ze raakt krijgen ze een bepaalde kleur (ik weet ff niet uit mn hoofd welke kleur....kzit op mn werk dus ik kan niet ff gaan kijken) en als hij ze raakt krijgen ze weer een andere kleur (rood geloof ik) als alle ballen jouw kleur krijgen gaat die boss eraan ! En uiteraard moet je hem ontwijken want als hij je raakt kost het je levenspunten ! Dit laatste is gewoon een kwestie van behendigheid en veel oefenen ! Suc6 !
Als het allemaal zo simpel voor me was dan had ik de vraag niet hoeven te stellen. Kennelijk heb ik er toch iets meer moeite mee dan zo op het oog lijkt. :-(
Heelaas kan ik je geen andere tips geven ! Mij is het ook pas na een aantal keren gelukt ! Alsnog suc6 !