Goei'ndag iedereen, kwil een nieuw spel halen, en crash lijkt me nog wel een beetje leuk. nou had ik een vraagje, heeft iemand crash al gehaald, en is het spel 70 eurotjes waar?????? kheb wel in de pu gelezen maarjah stond weinig nuttigs in........ Greetz...... Huub
welke spellen heb je nu? als je project gotham racing of rallisport challenge nog niet hebt zou ik eerder tussen die twee games kiezen, dan voor een minder bekende crash, tenzij je echt een soort destruction derby game wilt.....
Hunter ruled, Mirik heeft xboxworld's review kopietjes meegenomen naar mijn huis en het is supercool! Co-op zombies kicken ruled!
crash vond ik leuk toen ik een jaar of 13 was geloof ik, of twaalf, maar vind er nou niks meer aan eigenlijk.... Het is zo, eentonig om altijd op de doosjes te springen en die shittige appeltjes te pakken, ja thatz my opinion
laten we nou nie over crash bandikoot ( hahaahahahhaha) beginnen................. das helemaal niks!! maar verder nog iemand suggesties voor goeie games??? ( kheb DOA3, Amped, en Halo ) duz.............