crash (niet bandicoot)

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 18 jun 2002.

1. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudezzzz,

iemand dit spel gekocht/gespeeld?? Wat zijn je bevindingen? Ik ben heel nieuwsgierig. Het lijkt mij nl. een heel bruut spel

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geen id of ie leuk is, maar wat ik zo gelezen heb is dat het snel verveeld, want het is natuurlijk alleen maar beuken en springen ofzo, maar ik neem de gok niet, dus ik koop hem niet(vin destuction derby wel leuk), want de xbox games moeten lang meegaan

klein tipje: kijk in me sig voor mooie crash screens

Laatst bewerkt: 18 jun 2002
  3. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit een game waarvan er vanverwacht werd dat deze erg goed was maar, bleek tegen te vallen zie de reply ^boven^ mij...

4. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de eerste hier die echt recht van spreken mag hebben (in dit topci dan :D) omdat ik CRASH gespeeld heb, nl. op de demo van de nieuwste OXM. Op zich wel lachuh maar een vrij vage besturing en redelijk slechte graphics enzo maken dit spelletke leuk voor een middagje, vooral als je lol wil hebben om het spel en niet met het spel.... :D

mzzl Munch and Abe

5. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt niet veel belovend. En zeker slechte graphics doen mij niet goed in de oren klinken. Ik had nl. zelf al een trailer gedownload en ik heb toen mijn monitor onder gekwijld.
    Maar mischien zijn er nog mensen die er anders over denken??

6. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dus ook de demo gespeeld via UK OXM maareuh, wat een bagger.. :) Seriously.. Ik had er veel van verwacht..

Meteen toen de auto begon te rijden leek het alof ik meteen op volledige snelheid was.. Meteen.. Echt strange.. Besturing was ook 2x nix..

Naah.. Ik speel liever met mijn Dinky Toys.. :)

Regards,
    Spiderstyle

Deel Deze Pagina