Informatie: In Crash Bandicoot Crash of the Titans is onze oude rakker weer van de partij om een duister en onvriendelijk plot, bedacht door niemand minder dan zijn aartsvijanden Neo en Nina Cortex, te doorgronden en te stoppen. Het plan is om alle beesten in de omgeving te veranderen tot monsterlijke titanische wezens en deze in te zetten om onheul te zaaien. Gelukkig kan Crash met zijn mix van moed en belachelijke trucs deze monsters ‘kapen’ en hun acties sturen om zo hun kracht tegen zijn vijanden te keren. In totaal zul je als Crash 15 verschillende monsterlijke titanen zoals Scorporilla, Ratcicle, Magamadon en Shellephant besturen en zulke wapens als stink bommen, bliksem, lasers en meer gebruiken om de vijanden Neo en Nina te verslaan. De gevechten zullen dynamischer dan ooit zijn, met Crash’ nieuwe acrobatische vechtsysteem waarmee hij zal slaan, vliegende schoppen zal geven en meerdere aanvallen aan elkaar zal rijgen in krachtige combinaties. Gedurende het spel zal Crash nieuwe aanvallen en mogelijkheden ontgrendelen om zijn arsenaal aan aanvallen uit te breiden. Crash zal zijn nieuwe spelwereld weer volledig kunnen ontdekken door op de muren te rennen, aan touwen te zwaaien en zijn maatje Aku Aku op de grond gooien om op zijn rug te ‘grinden’. Het leukste is misschien wel dat je het spel coöperatief op de bank kunt spelen als Carbon Crash. De twee spelers kunnen zelfs elkaar ‘kapen’ om met hilarisch resultaat elkaar te pesten. Uitgever:Sierra Entertainment Ontwikkelaar:Vivendi Games Genre:Platformer Release:Q4 2007 ConsolesXbox360, PS3, PSP, Wii, DS XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1572
Ik denk dat ik er niet 60,- voor over heb, maar een nieuwe Crash op een Next-Gen Console lijkt me best leuk. Ik heb me met Twinsanity ook erg vermaakt. We zien wel hoe het word.