1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

crash probleem met halo pc versie

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxlol, 20 apr 2005.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb dus het probleem dat vlak na het laden of tijdens het laden halo crasht. Meestal werken alle systemen nog behalve halo dan. Want geen enkele manier om gecrashde programma's af te sluiten werkt dan. Ik heb een proccesor van 3.0ghz (pentium 4), een RADEON X300 en 1gb aan Mb RAM en ik heb maar 14% van de hard disk ruimte in beslag genomen. Ik heb ook de nieuwste directx version (9.0c). Ik defragmenteer, draai schijfopruiming en draai schijfcontrole regelmatig. Ik scan regelmatig naar spy-ware, virussen en andere internetbedreigingen. Ook werkt halo goed (behalve dan het crashen) en een goede rendering (vloeiend). Dus waar zou dat nou aan liggen. Want mijn computer kan halo makkelijk aan. Kan iemand me helpen? :confused: :confused: :confused:
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het misschien aan je cd/dvd?
    Het lijkt namelijk dat wanneer hij die aanspreekt (laden, kan dus ook je hd zijn) het spel er moeite mee krijgt.
     
  3. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je geen update kunnen downloaden dit dit fixed?
    een update van halo dan he
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn alle drivers up to date? Het kan zijn dat je videokaartdrivers niet goed matchen met Halo.
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien helpt het als je de game herinstalleert?
     

Deel Deze Pagina