Ik heb net in het Dynabite (=computerwinkel) foldertje gelezen dat Crash uit is! Is dit waar of is het gewoon een domme fout? En is de game tof?
crash bandicoot 2 was mijn eerste en laatste legale game op de psx, ik had hem overgekocht voor 10 gulden heb hem helemaal uitgespeeld was wel ff geinig, maar crash is geen top titel
[offtopic] jou site is rofl "Hij word super Saiyan 2 omdat hij kwaad word op Cell, want Cell slaat al zijn vrienden in elkaar." [/offtopic]
en crash is nog niet uit. t=yorin moet dbz dit keer wel blijven uitzenden.. anders gooi ik mijn tv uit het raam
Het spel heet nu totaled geloof ik, het leek anders teveel op crash bandicot ofsjow http://xbox.ign.com/articles/355/355950p1.html voor meer info Hans
yorin gaat in iedergeval door tot aflevering 230 denk ik, want cartoon network was eerst gestopt omdat 151+ nog niet vertaald was naar het engels inmiddels is t/m ongeveer 230 van de 277 vertaald
ik heb niet zoveel verstand van db maar moet niet eigenlijk eerst dragenball zonder z afleveringen komen? en van mij hadden ze het wel zo geweldadig mogen laten zoals het eerst was.
ja dragonball is voor dragonball z, maar daar zijn ze net met het vertalen in het engels mee begonnen en idd er is veel geknipt in de versie hiero op tv ik heb ook 70 eps in divx van 140 tot 250 mb per stuk, en die zijn uncut, dus alle geweld is er nog
He Cyber je site doet het niet echt bij mij! DBZ ruled wel, gaan ze trouwens nu wel door want bij CN stopten ze en dar was kut!