Crash

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxer14, 30 aug 2002.

1. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Crash lijkt me wel een ruige lauwe race en beukgame, wie heeft hem? is ie het kopen waard

mod/ Xbazar is niet om dat te vragen, dat doe je in gameschat.

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem niet maar heb wel een review. 8/10. Vind hem wel lelijk en simpele gameplay maar smaken verschillen...

3. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Lelijk? Nou ik heb hem toevallig wel en het is echt een FANTASTISCHE GAME!!! De wagens zijn echt gelikt en je beleeft zoveel plezier aan het beuken. Ik zou hem aanraden om hem te kopen want ik heb er echt helemaal geen spijt van.

4. c0NEction

c0NEction hekel aan GC! BAH!

Leuk Bevonden:
    0
    wagens? is crash dan een racespel? :+ , ik heb hem ook. alleen lijkt precies op PS2 versie, dus biedt niks nieuws , als je het ooit op psx of ps2 gespeeld hebt :)

5. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook en het is een vet spel

nadeel is dat je hem snel uitgespeeld heb maar het voordeel daarvan is dat je met je geunlockedde wagens het weer tegen je vrienden op kan nemen dus het is eigenlijk geen nadeel

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Erm, jij bent in de war met Crash Bandicoot. Van Crash is geen PS2 versie. Crash is een soort Destrustion Derby achtig spel....

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    in amerika heet het ook totaled. om verwaring met crash bandicoot te voorkomen

Deel Deze Pagina