Crazi Taxi 3 >> RSI getest?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roeligan, 21 aug 2002.

1. Roeligan

Roeligan Brainwashed Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik hebnu een aantal dagen crazi taxi 3 en krijg onwijze pijn in mn rechterhand... Al s je een speed dash wilt doen (snel optrekken) moet je de rechter trigger ff loslaten "B" indrukken en weer je trekker. In sommige levels moet je dit echt veeeel doen.

tussen mn duim en wijsvinger zweeft een gevoel waar ik niet echt blij mee ben.

Zouden deze games getest worden of zulke moves niet makkelijker gemaakt kunnen worfden en hoe het gamed na een aantal uurtjes (het zou in dit geval ook aan de grootte van de controller kunnen liggen)

2. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Hrrrmz.. Ik heb vroeger wel eens last gehad van mijn handen door het spelen van een bepaalde game met een controller. (Schiet me even niet de binnen welke dat ook al weer was).

Als je hand geirriteerd raakt door het spelen van dit spel zou ik je zeker aanraden om eens te kijken of je misschien de button combinaties in het spel kunt aanpassen.

En anders gewoon minder spelen. Klinkt stom, maar RSI is niet iets dat je moet verwaarlozen.

b.t.w. Hoe is Crazy Taxi 3? Is het nou werkelijk zo erg allemaal in dat nieuwe level met slowdown en zo?

3. Roeligan

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel vindt ik op zich wel ok. Ik speelde deel 1 ook op de
    PS. Het enige nadeel vindt ik inderdaad dat hij in sommige opzichten traag reageerd. Verder is ie VET.

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem donderdag, ik zal wel kijken of ik ook het zelfde probleem heb.

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had niet last van rsi ofzow met een game, maar wel gwoon last van mijn vingers toen ik heel vaak gran turismo 2 speelde

6. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het hier toch niet over de Europese versie ?
    Die is toch nog niet uit ?

7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook al. Ik wil deze game zeker wel aanschaffen, dus als ie al uit is......

Ik neem echter aan dat ut een Amerikaanse import-versie is.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja die gast heeft em import

9. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    20-09-02 komt ie in Europa.

10. Roeligan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet de flame op mn hals halen maar tjek mn sig ;) Zo kom je dus aan spellen voordat ze uitkomen (en goedkoop ook) maar das een andere discussie...

11. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is hier verboden :)

Deel Deze Pagina