1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crazy Taxi 3 uit handel genomen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stijn, 23 sep 2002.

  1. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie titel. Ik was net bij Games & Zo en Crazy Taxi 3 wordt per direkt uit de handel genomen vanwege een glitch in het geluid. De stemmen van de characters doen het niet goed. Niet kopen dus want er komt een goed werkende voor in de plaats. Als je hem al hebt weet ik niet of je hem kunt ruilen. Dat iedereen het ff weet.
     
  2. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    minder ik was eigenlijk van plan om hem te kopen, maar nu w8 ik nog wel ff bedankt..
     
  3. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah..waren al hele forumgesprekken over. Vriend van me speelt hem net hier, op ntsc en wou hem ook halen...kzit hem dus net dat stemmen verhaal te vertellen. FF wachten op die andere versie dus.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Beheurlijk zwakjes.
     
  5. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me tegen van Sega...... :'-(
     
  6. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    LoL wat een onzin! Misschien in jullie omstreken..
    Want bij ons is die prima...:D
    En ze hebben nog gewoon de oude voorraad
     
  7. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus echt allemaal heel merkwaardig. De NTSC heeft geen problemen. Die van Xenior niet en die van mij ook niet. En bij sommige PAL versies is ook niks aan de hand. Wordt dus vrij prijzig om alles uit de handel te halen....
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wie koopt dat spel nou ik heb nog nooit zon slecht spel gezien. Als je deel 1 hebt gespeeld heb je ze allemaal gespeeld.
     
  9. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    nee hoor, dan heb je deel 1 gespeeld....... :{
     
  10. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daarvoor maar even hier. Daar is de discussie al in alle hevigheid losgebarsten over dit spel.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor iedereen die de game al heeft (waaronder ik dus) kijk even hier.. klik hier.. en bel die mensen even op en ze regelen het een en ander voor je... suc6
     
  12. chris

    chris fat B!TCH

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb em nou al een tijdje en geen krakend geluid h0R
     
  13. Erik

    Erik aka XerO

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit nouw voor onzin man]:- ..weer zo'n vaag gerucht zeker trouwens bij onz is hij nog te koop hoor:{
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zie m ook nog overal gewoon in de winkel liggen hoor.
     
  15. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt geen vaag gerucht. Er zijn er heel veel op het forum die dit ook hebben, bij maar een paar doet het geluid het normaal.... Echt heel vreemd allemaal :confused:
     
  16. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. Misverstand. Bij games & Zo is ie uit de schappen gehaald maar alle andere winkels hebben hem gewoon nog. Toch zou ik hem maar niet kopen. Misschien zijn er intussen al schijfjes in de handel die het probleem niet hebben of zo...
     
  17. esk

    esk Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel problemen met Crazy Taxi.

    Ik heb afgelopen zaterdag gekocht bij de Free record shop in amstelveen. En thuis probeerde ik hem te spelen. De eerst klant die ik oppakte bij het eerste level. was die voor mij staat. Dan bij de tram baan 3 van die zonnebank types opgepikt en deze maken alleen als geluid. brghghgsbcssjkjrkjkrkejkjkrevhe... Niks duidelijks dus. Ik speel mij X-box games met de Dolby-set. Dus over alle 5 de speakers. (Xbox SCART-kabel (uitgebreid) met de glasvezelkabel). Heb het ook nog getest op een andere X-Box. En weer het zelfde probleem.

    Heb op maandag de game omgeruild in de winkel en kreeg een andere mee. Maar hellaas precies weer het zelfde. Er zijn een aantal mensen die echt alleen maar bagger zeggen in het spel. Er is ook een oude oma bij het basball stadion die zegt ook alleen maar brghghgsbcssjkjrkjkrkejkjkrevhe... Helaas klinkt dit ook niet zo zacht over de speakers en is het ook bijhoorlijk irritant. Dus moet eerdags maar weer eens terug gaan naar de winkel en weer een andere uitproberen..

    Kijk en luister dus of er duidelijk iets mis is met je spel. Zo ja breng het dan terug. Dit advies heb ik ook gekregen van een dame uit de UK (0800 023 3894 = Xbox support-lijn)
     
  18. XBox_Frank

    XBox_Frank die-hard-core

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem toch niet
    6.3 bij pu
    7.5 volgens mij bij Xbox magazine
     

Deel Deze Pagina