Net even gedaan, maar man wat ziet dat er lelijk uit. veel kartels ook. lijkt wel of je een PS2 spel aan het spelen bent. voor de rest is het op den duur wat saai. het is het geld in ieder geval niet waard. koop dan Simpsons Road Rage. zelfde concept, superfunny en leuk om te doen. wat ik wel aanraad is Silent Hill. heel creepy en mooi uitziende game met een goed uitgewerkt verhaal. alleen de besturing om te lopen is wat vreemd gedaan.
yupos sinds gisteravond. heb nu ff ook spellen geleend. zit mooi dvddoosje bij, met superecht fotokwaliteit hoesje. heb nu: - enclave - silent hill dan 2 multidisks. meerdere volledige spellen op een dvd. multidisk 1: rsc, mad dash, crazy taxi, simpsons road rage, cel damage multidisk 2: splashdown (supervet jet ski spel.. MOOOIE watereffecten) en outlaw golf. de echte vette spellen koop ik toch gewoon. cmr 3 unreal championship splinter cell
150 piek voor een bout game suxorz ook. Maar ik doe het vooral omdat mijn xbox nu regiovrij is. heb heel veel regio 1 dvd's. Daarbij kan ik nu ook spellen bestellen uit amerika waar ze soms eerder uit zijn. en ik kan mijn divx nu afspelen, het is nu ook een mp3 speler. etc etc...
ik heb nou een week crazy taxi op de pc, is inderdaad schijtgraphics en saai, zeker niet de moeite waard. simpsons road rage lijkt me wel lache, maar niet om te kopen
ik vind je hardstikke lief en aardig, maar over ombouw praktijken willen wij niets horen, tevens is je box nu ongeschikt voor xbox live, maar dat is jouw probleem, geen woordt meer over het ombouwen goed
Dat spel gaat roeeeeleeeen!!! Helaas heb ik em nog niet gespeeld dus je hebt geen reet aan deze post. Kwou alleen ff beetje hypen. Die speel ik aan het eind van de maand als ik SSX Tricky bijna uit heb.
Is er al wel een release datum bekend voor Europa, op "to the game"staat hij nog als"to be announced"!!! Ik wil weten of het wat is, aan die omschrijvingen om sommige sites heb je niks!
Ik heb Crazy Taxi nu ook. Ik vind het opzich wel een leuk spel, misschien wat aan de saaie kant. Maar het kneuren door de steden is gewoon lachen. Het doet me denken aan die tijd dat je nog voor een kwartje in de arcade hallen zulk soort spellen kon spellen. Is gewoon die sfeer enzo, dat is gewoon hartstikke leuk