Creative 5.1 5300

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EvL, 21 jan 2003.

1. EvL

EvL Live gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik lees dat sommige hun 5.1 setje wel kunnen aansluiten op hun xbox! maar hebben ze dan geen digital set??? ik zou niet weten hoe ik mijn pc boxenset op de xbox moet aansluiten, het is toch zo dat er van creative aparte setjes te koop zijn!!!

Was gewoon benieuwd!

mzl

Evl

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoi,

ik heb geen idee hoe of dat je dat moet doen.
    ik heb de xbox over mijn versterker staan.
    je zou anders even een pm aan Beuker kunnen sturen, die heeft hier veel verstand van.

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit setje heeft geen Dolby Decoder, dus je kunt er met je XBox alleen maar stereo uit krijgen. Je zult dus een kabel moeten vinden die op de rode en witte tulpen past van je xbox stekker en aan de andere kant, of ook 2 tulpen of een jack, naar gelang wat er op dat creative setje past.

4. Cabdriver

Cabdriver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je kunt je Creative 5300 5.1 geluidsset gebruiken voor je Xbox. Mits je een externe Dolby Digital decoder hebt, je wil immers geluid uit alle 6 boxen en niet uit slechts twee of drie.
    Een goede optie hiervoor is bijvoorbeeld de Creative Extigy. Wat je verder nog nodig hebt is een Advanced Scart Cable (voor de digitale geluidsuitgang) en een optische kabel. Het leuke is dat je er dan ook gelijk een afstandsbediening bij hebt.

5. wallage

wallage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel surround uit je setje krijgen het is alleen geen dolby digital, maar wel dubly prologic. dat kan tenmiste wel met de 5500 set.

6. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    De 5300 heeft geen decoder, dus dan hou je alleen stereo, tenzij je dus een externe decoder hebt.

Deel Deze Pagina