creative 5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door geertbargeman, 24 mei 2003.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    ik heb deze set en heb daar vraag over. hoe krijg ik van die boxjes die zwarte stoffe dingen er van af zodat ze heel blijven en dat ik ze er ook nog weer op kan krijgen. als je niet weet wat ik bedoel zie topic hier iets onder van logitech Z-680 en daar staan ook een paar boxen met zwart stoffen ding er voor en ook een paar eraf.

ik hoor het wel

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kunnen die er niet af. En gebruik volgende keer a.u.b. leestekens. Dank u!

3. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de set ook, maar die dingen kunnen er idd niet af. Althans niet zonder geweld. Zichten gewoon gelijmd. Maar waarom zou je die dingen eraf willen, als ik vragen mag?

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    kut ging iets fout :confused:

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    is gaaf

6. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ok. Dan zul je ze er toch af moeten slopen en dan kunnen ze niet meer terug, behalve dan met lijm

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje over de 5500....als ik em aan heb staan zonder signaal, of tijdens een stil stuk in een film ofzo, dan zit er over alle boxen een sort van ruis, heeft iedereen dit of anders waar kan het aan liggen, wat kan ik eraan doen? :confused:

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    @ Saaur dat heb ik ook

Voor die 1e vraag: op I-net staat dat je er ook andere kleuren op zou kunnen doen...maar die dingen zitten echt muur vast, bij de subwoofer niet...maar ja!

9. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Ruis is idd een beetje vervelend, zeker als je master volume hoog staat en er is even geen geluid ontstaat er een aardig harde ruis. Maar dit is nu eenmaal zo, bij het ene setje wat meer dan de andere. Valt niet te evrhelpen

10. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dan beter,

een logitec boxen setje of gewoon een versterker van philips met dd 5.1 ?

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat ruis op je TV met shielded kabels te voorkomen was. Geld dit ook voor die ruis (hij begint zeg maar al als het geluid net van 0,00 af is en pas bij streepje 3 wordt de ruis harder) op dit setje en zo ja, waarmee wordt dat dan geshield?? (misschien kan ik zelf wat in elkaar flansen)

Thx

Deel Deze Pagina