Van 5 tot en met 7 november is er in Amsterdam Arena magezijn verkoop van creative. hier meer info zoal je ziet worden ze flink in prijs verlaagd, wie gaat er allemaal naar toe.
ik zeker weten, woon niet zo heel erg ver daarvandaan dus , en neem gelijk een free headset mee hopelijk
Damn mijn zus woont daar wel erg dicht in de buurt...die mag mooie een nieuw mp3spelertje voor mij halen
mwa, is niet echt veel.. had wel een radio ding voor m`n zen willen hebben. maar die zijn er dus blijkbaar niet.
bedankt man, daar ga ik direct na mijn tenrtamen heen. (heb een weekOV, dus ik moet dan wel vrijdags...)
Woei! Dat is echt goedkoop! Balen dat ik beetje ver van Amsterdam woon! Maar ik ga zaterdag naar m'n vriendin in Rotterdam, dus dan zou ik zondag kunnen gaan. Rotterdam - Amsterdam is dichterbij dan Eindhoven - Amsterdam!
Als je bedoeld om hem op je stereo aan te sluiten via de video kijk dan even hier Veel succes verder.
nee dat bedoelt hij denk ik niet, het gaat over een apart apparaatje waarmee je radio op de mp3 speler kan luisteren
oke ik zou niet weten waar je die haalt. Je hebt wel eens van die tussenkoppel radiotjes bij een MP3 speler maar dat is bagger kwaliteit.
Nee, Er is een officiele ''afstandsbediening'' met draad voor de ZEN te krijgen. Hiermee kun je ook radio luisteren. maar ben niet van plan om daar 50 euro voor te betalen. Duidelijk is wel dat deze actie daar ook niet voor is.
hebben ze wel veel spullen? want er staat op=op en ik heb geen zin om zondag te komen en te horen dat die 5500 setjes er niet meer zijn. hebben ze geen telefoonnummer ofzo?
ik heb net mijn 5500 setje gehaald en ik hoorde bij de kassa dat ze zelf verwachten dat ze alles in 3 dagen niet op kregen. omdat ze echt achterlijk veel hebben. *gaat setje uitpakken aansluiten*