1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Creative Inspire 5.1 Console 5500D

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dwaalgast, 5 okt 2003.

  1. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben van plan de bovenstaande set te gaan kopen, en ben benieuwd naar reacties opver dit setje. En klopt het dat je voor deze set alleen nog maar een Advance Scart Cable nodig hebt?... Alvast bedankt.
     
  2. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen deze thread wel weer weghalen.
    Maar ik heb hem dus ook, erg goed en voor xdoos een advace scart nodig ja d8 ik.
     
  3. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    is t geluid wel een beetje goed dan. kging naar de dixons om ff te kijken voor zo'n soort setje maar daar zeiden ze dat je t beter niet kan doen omdat t geluid niet erg goed was. daar gingen ze me een receiver aansmeren van creative maar dan moet je ook nog boxen kopen. dat word dus helemaal een duur geintje
    kheb nu gwoon m'n tv op m'n stereo aangesloten. kan k je ook aanraden en is een heel stuk goedkoper
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb mijn Dreamcast ook aangesloten op mijn stereo. Ik zweer het, het geluid is dan ook supermooi! En geen gekut met al die boxjes om je heen. Maar helaas staat m'n Xbox beneden, je merkt het verschil wel degelijk met TV-stereo.
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook van die 5.1 setjes zonder decoder erbij, dan heb je niet de effecten van Dolby Surround (overvliegende helicopers enzo) maar dan heb je ook heel leuk geluid hoor..

    Ik kan je trouwens ook een 2.1 setje aanraden, komt ook leuk geluid uit !
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een prima set ik ben er tevreden mee,en het geluid is zeker niet slecht.:D
     
  7. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    hier staat er ook een bij de xbox. bij de dixons kunnen ze nog meer vertellen maar daar komt zeker wel mooi geluid uit hoor.

    zekers een goede aankoop.
     
  8. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou hem zeker kopen ik had hem eerst op mijn denon set aangesloten (zeker niet misselijk), maar zo'n dolby digital setje maakt het gewoon veel mooier (star wars kotor als je eerst de stem voor je hoort en als je er langs loopt dat het geluid ook echt langs je gaat geweldig! :D)
    Al is de kwaliteit van mijn stereo set beter ik vind dit gewoon veel leuker/mooier in games en dvd's
     
  9. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat setje van creative brengt zeker een lekker geluidje met zich mee! vooral tof dat je er gewoon helemaal midden in zit met de games!

    Zeer zeker waar voor je geld!
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het creative setje is een zeer uitstekende keus, goedkoop kan dus wel eens kwaliteit zijn hoor.
    Heb hem zelf aangesloten op mijn Xbox en inderdaad, alleen een advanced scart kabel heb je hiervoor nodig om op je Xbox aan te sluiten.
     
  11. Wat kost zo'n setje?
     
  12. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens een vraagje.
    Ik weet niet of het mag hier omdat het een xdoos forum is.
    Maar ik ben van plan een GameCube erbij te nemen.
    Hoe kan ik dit aansluiten op de creative 5500 zodat ik dolby krijg.
    Via stereo vind ik het niet mooi genoeg, niet echt dolby.
    Ik zelf denk dat je weer een aparte scart moet kopen en dan via coaxial moet aansluiten.
    Maar dat is wel irri want dan moet ik helaas steeds scart kabels verwisselen want ander scart is in gebruik voor videorecorder.
    Iemand een idee of ervaring met gamecube en inspire 5500?
     
  13. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik hem nu toch maar ga kopen!
     
  14. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ongeveer €180.

    Maar ik vind dat de prijs/kwaliteit verhouding best hoog ligt, voor dat geld kan je ook geen super kwaliteit verwachten. Maar het klinkt allemaal gewoon lekker (sub alleen niet te hard zetten, bij harde muziek 8))

    Hij is het geld dubbel en dwars waard, tenzij je in een hele grote ruimte gaat gamen, want dan heeft ie toch echt te weinig power :)
     
  15. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop de creative megaworks 550 incl. Soundblaster extigy. Echt super geweldig. Ik heb hiervoor de logitech z680 gehad, maar deze is veel en veel beter!!

    zie hier voor meer info
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    kom je dan niet veel duurder uit?? :'-( :eek: ..

    kheb zelf ook de 5500, ben er dik tevreden mee..(niet de tevreden uit kopspijkers mocht er iemand gekeken hebben;))
     
  17. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    is hij ook geschikt voor hele kleine ruimtes, dat je ze best wel dicht bij elkaar zet, ongeveer 2.5 meter
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is die prima voor.:D
     
  19. gerjan

    gerjan Guest

    uhm Dwaalgast er staat dat je fifa2004 voor xbox hebt:confused:??
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ja.. dus?
     

Deel Deze Pagina