Ik heb al heel wat gelezen over het aansluiten van boxen op de xbox zodat je het 5.1 geluid eruit kan halen, nu heb ik dus een creative inspire 5300 staan, maar (volgens mij) zonder digitale ingang... dus kan ik niet via een advanced scart kabel, een optische kabel naar mijn 5.1 set plaatsen... tog moeten deze boxen wel aan te sluiten zijn, maar hoe?? ]:- graag duidelijke uitleg als je het weer alvast bedankt iig...
Een Inspire 5300 heeft geloof ik alleen 5 boxen toch + subwoofer, geen hoe heet dat ook al weer eh decoder, of wel?
5boxen en sub ja, dus geen decoder denk ik, maar zit tegenwoordig wel vaak in de sub gebouwt, heb ook een megaworks 510d, die heeft wel digitale ingang + ingebouwde decoder, maar daar gaat het ff niet om maar het moet gewoon kunnen!! ]:- ]:- ]:-
Heel simpel: Nee het kan niet. Tenminste, niet met dolby surround. Je had helaas even verder moeten kijken dan je neus lang was Of er een aparte decoder bij kopen. Informeren bij Creative voor de prijzen.
ik had die boxen al voordat ik me xbox had dusja had er op dat moment nog geen rekening mee gehouden.. maar een aparte decoder, kan dat niet via je computer ofzow, zijn tenslotte computer boxen
Ligt aan je geluidskaart he Ik kocht in maart 2001 een Platinum 5.1 van Creative. Zit zo'n frontje bij met AUX, SPID, Digital, MIDI en normale (jackets) in en uitgangen.. Behoorlijk handig, vooral voor opnemen met minidisc en aansluiten van gitaar etc
mja heb dus een audigy, en daar kun je wel boxen digitaal op aansluiten dus lijkt me wel optische ingang ja.. maar hoe verder
De Soundblaster extigy is een externe geluidskaart die heel geschikt is om je set mee aan te sluiten: Extigy Lees maar. Kost ongeveer 200 Euro.