nee, er zit nl. geen decoder bij .. deze heb je nodig om echt 5.1 te krijgen. de Creative Inspire TD7700 is prima wat je nodig hebt: xbox(duh) advanced scart kabel speakers decoder optisch kabeltje(TOSLINK) < zit er denk ik al bij...>
Me link staat nu weer goed. Maar die Creative Inspire TD7700 is me te duur. Ik zag die 7.1 set staan en ik wist niet cker of ie geschikt was, nee dus, en hij was best goedkoop namelijk. Maar dan zoek ik wel verder naar een goedkope onder de €100,00. Ik heb er nu ook 1 gevonden met een DECODER. Zou ik deze ook kunnen gebruiken? Klik voor meer info
Als die een optical in heeft, ja //Edit 2 x headphones ( mini-phone stereo 3.5 mm ) ¦ 1 x SPDIF input ( RCA phono ) ¦ 1 x SPDIF input ( TOS Link )¦ 5.1 channel audio line-in is die spdif input de goede?
ik heb de Creative inspire 5500D (dat is een 5.1 systeem) daar zit een optische ingang op de decoder, en een line-in en een coax in. de kabels krijg je er bij. en hij kost iets van 180 euro ofzo. is zeker een goede keuze, enigste nadeel is dat de boxen geen DTS ondersteunen. maar als je dat wilt ben je ook weer meer geld kwijt.
Als je die Creative Labs SPEAKER INSPIRE GD580 kan gebruiken ga ik hem denk ik halen, wou eerst voor die 5500 gaan maar dat schilt toch nog best veel geld. Is er iemand die zekerheid kan geven of je dolby digital hebt bij die Creative Labs SPEAKER INSPIRE GD580 ???