Heeft iemand er ervaring mee met deze speaker set want ik ga hem mischien aan schaffen maar wou wel weten of hij wel goed is ik hoef niks te weten van mensen die hem niet hebben alleen mensen die hem hebben gehoord enz geen nutteloze dingen aub. Merk: Creative Type: MegaWorks THX 2.1 250D Geluidsweergave: 2.1 Vermogen speakers: 2 x 75 watt Vermogen subwoofer: 150 watt Totaal vermogen: 300 watt Dus weet jij er iets positiefs of negatiefs over bvd als je wat info geeft. P.S: Prijs 179 Euro
idd als je kamer niet groter is dan 5*5 en je wil goed geluid voor een leuk prijsje? <lol mode> Bel dan nu naar het nummer dat hieronder staat bij de vlag van uw land! en als u binnen 0.1 sec de telefoon aanraakt krijgt u er een extra grote schommel bij! Dus pak nu de telefoon en bel! want beter dan dit zal u het NIET krijgen </lol mode> <serieus mode> Gewoon creative 5500D kopen maakt niet uit of je de ps2/xbox/pc versie koopt.. allemaal precies hetzelfde alleen moet je wel de advanced scart kabel kopen à dertig euro. Voorderest nix ik heb hem hier zelf ook staan echt een aanrader edit: hij kost trouwens rond de 180 euro.. er is simpelweg geen goedkoper alternatief(behalve dan die brakke lidl/aldi/appie hein varianten.. niet doen, gewoon voor de creative 5500D gaan
ja ik heb dat setje eens gehoort bij mediamarkt wel een leuk ding maar voor dat geld raad ik je toch wat anders aan
maar die MegaWorks THX 2.1 250D is geen console setje.. ik weet niet of je dat wel wist j_star.. is voor gewone dvd speler