Oke, ik heb dus sinds kort een probleem met mn Mp3 speler (de Zen Microphoto 4GB) Op school bleef het ding een keer vasthangen waardoor niks het meer deed en ik dus de accu moest verwijderen om hem weer te kunnen gebruiken, dit heb ik al eens vaker gehad en toen helemaal geen problemen gehad naderhand, maar nu dus wel.. Allereerst moet hij iedere keer als ik hem aanzet de media library weer opnieuw laden (En dat duurt nogal lang) En als hij daar eenmaal mee klaar is staan niet eens alle liedjes die ik erop heb gezet in de lijst (Er staan er ruim 320 op maar hij geeft er maar 250 weer.) Ten tweede geeft hij niks aan op het scherm qua info van het liedje wat ik aan het afspelen ben. (Er staat dus constant de standaard tekst.) en dit veranderd vreemd genoeg pas nadat ik in een ander deel (Zoals het foto deel.) ben geweest en weer muziek ga luisteren.. (?) Ten derde herkent mn pc hem ook niet meer sindsdien.. Nouja, hij herkent hem wel, er komt namelijk zo'n geluidje dat je iets aansluit op USB en er komt in beeld te staan dat er een draagbaar media apparaat is aangelsoten, maar dan houdt het ook op. Ik kan nergens de map terugvinden, niet in 'deze computer' niet in de map met draagbare mediaspelers, maar hij staat wel tussen de hardware in het apparaatbeheer als geinstalleerd en goed werkend. Zelfs niet met het herinstalleren van de drivers en de Originele Creative software herkent hem ook niet.. Ik heb al geprobeerd om de firmware er opnieuw op te zetten, maar dat lukt ook al niet omdat dat ook via de pc moet en daarvoor moet dus de mp3 speler worden herkent door het programma wat dus ook al niet lukt. Mijn vraag is nu dus of de firmware er op een andere manier opnieuw op te zetten is of dat er nog een andere oplossing is eventueel.. Ik heb namelijk niet zo'n zin om het ding op te sturen voor reparatie als ik het mss zelf ook al kan oplossen. (Het lijkt me iig een softwarematig probleem.) Maar als er geen uitweg is dan moet ik toch maar eens contact opnemen met Bol.com.. Alvast bedankt, Midas