Goed ik heb nu xbox live!!!jippie!!!!! Alleen ik doe al die settings goed alleen, bij >card holder name< doet die raar. Ik vul me cc nummer in en dan dus die naam maar hij pakt helemaal niks. En dan heb ik een naam ingevuld alleen dan klik ik op continue. Dan krijg ik van wil je info hebben van xbox live [naar je email]doe ik ja. Dan doe ik wil je je settings laten zien aan andere ,dan druk ik nee. En dan zeg die credit card autori[nog wat] kies een andere. Dit is toch vaag???En ja ,ik heb precies zoals op het pasje het erop gezet. Of ik een punt moet zetten of niet of een hoofdletter. Kunnnen jullie een voorbeeld geven bijv P. Pluis zo staat het op me vader's zijn cc.Dit is maar een voorbeeld hoor. Hoe hebben jullie dat ongeveer dan opgeschreven?? laat het aub horen! PS ik heb trouwens VISA card MODERATOR'S kunnen jullie dit niet SLUITEN aub ,want ik heb gezien dat er veellll meer mensen er last van hebben van dit probleem.
Ook dit kan in de centrale credit card thread en daar had je hem al gepost ... we kunnen alleen niet gelijk reageren ... ga ik nu doen!