ok ik ben 19, studeert en wil heel graag xbox live problemo = ik heb geen kl#te credit card en ik ken niemand die er een heeft wat moet ik doen? bij de postbank kan je er een nemen maar je moet een minimaaal inkomen van 650 euro hebbe (WTF ) HELP
neem een rekening bij rabobank, en sluit daar een rabocard af. wordt voor studenten niet gekeken naar salaris. Of kijk in andere draadjes, want er zijn er al genoeg van
doe ik lekker niet want ik heb de oplossing voor iedereen van de postbank gevonden!!!!!!!!!! Creditcard Voordelen PostbankCard Dit moet je verder weten over de PostbankCard Aanvragen PostbankCard Online shoppen Altijd kunnen afrekenen in binnen- en buitenland. Kopen op internet, voldoende bestedingsruimte: een creditcard biedt uitkomst. Met de Studentenrekening kun je kiezen voor de PostbankCard. De voordelen van de PostbankCard Wereldwijd betaalgemak. Overal waar je het Eurocard/MasterCard logo ziet betalen en opnemen. Bestedingsruimte van maximaal € 1.000,-. Een verzekering tegen vertraagde vluchten. Een verzekering tegen vertraagde bagage. Gratis hulpverlening in het buitenland door TravelCare. Dit moet je verder weten over de PostbankCard Voor studenten kost de PostbankCard slechts € 11,- per jaar. (Normaal € 18,-) Iedere aanvraag leidt onder andere tot toetsing bij het Bureau Krediet Registratie (BKR). Betalen met de PostbankCard is gratis in Nederland, in het buitenland betaal je € 0,11 per betaling. Geld opnemen met de PostbankCard kost € 4,50 bij een geldautomaat. Als je geld opneemt bij een balie van een bankkantoor, betaal je 3% van het opgenomen bedrag met een minimum van € 4,50. Je kunt een creditcard aanvragen zodra je 18 jaar of ouder bent. Aanvragen Postbankcard Vraag de PostbankCard aan via het aanvraagformulier. PostbankCard aanvragen Online shoppen: hier moet je op letten Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden voor kopen op het internet: creditcard, onder rembours betaling (dus bij aflevering), maar ook aparte systemen als I-Pay met SET (speciaal beveiligd betalingssysteem om online betalingen af te schrijven van je Girorekening of creditcard). Stuur nooit contant geld ter betaling. Op de site moet vermeld staan waarvoor jouw persoonlijke informatie kan worden gebruikt. Wat je wilt weten vind je in de terms of agreement. Extra kosten als het verschepen van de bestelling worden niet altijd even duidelijk vermeld. BTW heffing wordt ook nog wel eens onduidelijk vermeld. De meeste betrouwbare bedrijven sturen je binnen een dag een bevestiging van je bestelling. Betrouwbare online winkels vermelden een postadres en een telefoonnummer voor vragen en opmerkingen. Amerikaanse en Japanse video's en dvd's hebben een ander afspeelsysteem dan wij. Voor een voorbeeld van goede security en informatie surf je naar www.gap.com en click op Hassle free online shopping. Voor veilig shoppen; de Postbank Online shop GEEN MINIMAAL INKOMEN WOHOO!IK GA M GELIJK AANVRAGE!