[XOne] Credit card niet meer geldig...

Discussie in 'Games' gestart door Banjy, 6 jun 2004.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Even de situatie:

(op de plek waar normaal nieuws van nieuwe spellen staat en dergelijke, rechts dus) Staat de volgende tekst:

Als de creditcard die je hebt gebruikt om je op Xbox Live te abonneren niet meer geldig is, moet je je gegevens bijwerken! Ga nu naar Account Management...

Verder hangt er nu iets donkergroens over het beeld (in plaats van de normale oranje live kleuren zeg maar)

Maar nu komt het vreemde, mijn vaders creditcard is geldig tot en met het einde van dit jaar...

Komt dit probleem vaker voor? Het lijkt er wel op dat Live het nog gewoon doet, maar tis toch vreemd (lijkt mij)...

Ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen..

PS Ik keek net een dvd'tje en daar hing die groene waas ook overheen :confused: (inmiddels ook weer weg)
    PS 2 Ik heb nu wel weer me gewone kleuren terug in het hoofdmenu van live, dus nu zou het ook een random melding kunnen zijn, dat ze iedereen gewoon er even aan herinneren ofzo...

Kan iemand dus even zeggen wat zij bij hun nieuws hebben staan?

Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb exact hetzelfde staan, dacht dat ik bij regsitratie me oude credit card had gebruikt die tot juni van dit jaar geldig was maar ik had na controle toch de gegevens van me nieuwe cc gebruikt. Lijkt erop dat je niet de enigste bent dus die zonder reden die melding krijgt.... groene waas heb ik niet gehad.

3. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okeej, ja die is ook al weer weg op dit moment (xbox ff opnieuw gestart) Maar ok bedankt... Dan ligt het dus niet aan me CC.

4. payne007

payne007 Guest

jammer genoeg heb ik geen xbox live :mad: , dus kan ik mijn creditcard wel ergens anders aan besteden O-)

5. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij de standaard message. Ik heb het ook en er is niks mis met de credit card.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Iedereen krijgt die boodschap, wees maar gerust. Maar het is een herinnering dat je niet vergeet om op tijd de nieuwe datum bij verlening te veranderen.

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje lame dat ze daarbij niet even rekening houden met de duur van je abo, ik heb nog geen maand live :) Maar goed het zal wel :) Maar zie al de hele maand juni dat bericht wordt een beetje eentonig.

8. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik had het ook nog eens in die rare kleur... Net alsof je account naar inactief ging ofzo... :confused: Maar indd het is gelukkig maar een bericht :)

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een magneet in de buurt van je tv gehouden, dan krijg je ook een rare waas die na een tijdje weer weg is.

10. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet... Maar je weet het natuurlijk nooit zeker, ach als het maar niet terug komt vind in het allang fijn :D

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ook !! Ik dacht eerst, nu ik net 2 maanden Live! heb, "Nee toch ...... :mad:" Maar het valt gelukig allemaal mee !

:)

Deel Deze Pagina