[XOne] [Credit Card] Waar kijken ze naar?

Discussie in 'Games' gestart door Nicotjeh., 27 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Als ik nou bijvoorbeeld een Credit Card ga aanvragen
    kijken ze dan naar je salaris inkomen of van wat je in de maand stort op je bank?

Greetz Nico

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm creditkaart betkend volgens mij dat je krediet krijgt oftwel jij koopt iets zonder met geld te betalen maar met je creditcard. Van alles wat jij na een maand gekocht hebt moet je weer terug betalen aan de bank + wat rente. Ze letten idd van hoeveel jij verdient en vanuit daar kunnen ze kijken hoeveel krediet jij mag verstrekken per maand. Is it clear?

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kijken naar wat je per maand aan inkomen hebt en natuurlijk naar je leeftijd. Minderjarigen mogen daardoor ook geen cc, tenzij hun ouders hem aanvragen.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    In mijn geval bij het aanvragen van een RaboCard keken ze of ik een vast inkomen had en of ik veel rood had gestaan en of ik eventuele schulden heb/had. Bij mij was alles goed dus heb ik er een meegekregen.

p.s. Jij wilt wel heel graag een CC gezien al je posts hier over. ;)

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nicotjeh je zult nog heel lang met je ouders rond de tafel zitten denk ik want voor een 14 jarige een cc hmm wordt lastig denk ik....

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    is het dan mogelijk om via mijn ouders een CC op mijn naam te krijgen? (ik ben minder jarig)

7. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dat is wel mogelijk alleen het heeft niet echt veel verschil
    je ouders moeten er alsnog rekening mee houden dat jij alles kun betalen en dat kan jij nog niet lijkt mij alleen als je een goeie studente baan heb ofzo.

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    maar gaat, als ik dan wat koop met de CC, het geld dan van mijn rekening af, of van mijn ouders hun rekening?

9. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je je cc niet gebruikt hoef je toch niets te betalen, toch alleen als je iets koopt??? of heb ik het nou mis?

10. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Jij heb geen rekening.. ja meschien van je bank maar daar heb je niks aan...dus het word van je ouders giro afgerekend volgens mij...

BTW:
    word je volgend jaar student?
    wat dan kan je zelf een cc aanvragen als je aan baantje heb:D

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2003
  11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    waar slaat dat dan op: Jij heb geen rekening.. ja meschien van je bank maar daar heb je niks aan.

Ik heb toch gewoon een rabobank rekening waar mijn salaris op gestord word en waar ik mee betaal (via telebankieren) dus ik heb er genoeg aan.

Volgens mij kan ik geen CC krijgen omdat ik geen vaste baan heb/vast inkomen

en ik ben 16 en ga volgend jar naar het MBO dus volgens mij ben ik dan nog geen student.

12. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ja sorry:eek:
    maar als jij een giropas heb kan jij een cc aanvragen met je ouders. en staat alles op jou naam. en kan jij alles betalen en regelen ect..

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een europas (rabobank:p )

14. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Zou niet weten wat je eraan heb..
    om een cc aantevragen

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Blehh wat een gezeik allemaal. Het gaat o.a. om je inkomen (2 euro per week is geen inkomen he :cool:) en de hoogte van je inkomen bepaald je krediet. Dan moet je niet al te spastisch met je ouders dingen gaan regelen op jouw naam maar gewoon alles via je ouders doen. Zie sowieso niet in waarom je die kaart op je eigen naam wil hebben als minderjarige (of zoals Urty zegt; Ik ben minder jarig ;))

16. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    nou, in mijn geval is het nogal lastig om het via mijn ouders te doen, en als het dan via mijn rekening kan dan zou het mooi geweest zijn. en mijn inkomen is gelukkig wel wat hoger dan 2 euro per week (€12:+ )

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gaarne de discussie vervolgen in de centrale credit card thread

alvast bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina