[XOne] Credit card

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 17 feb 2003.

1. masterape

masterape Guest

Nou nu ik mijn antworrd al heb gekregen is dit de CC vragen topic,dus al heb je een vraag over je CC of ie bruikbaar is of niet vraag dan maar raak!

Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2003
  2. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mastercard of visa ?

3. masterape

masterape Guest

4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    yep, is gewoon een VISA dus kan je gebruiken :)

5. masterape

masterape Guest

Gelukkig;) LETS GAME ON THEN!ON LIV~E! nou deze thread open is zal ik hem ff changen zodat anderen ook vragen over de CC zelf kunnen vragen.

6. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hier de Postbank? Gaat iemand daar ook een CC van regelen?

Kan het nou echt zo zijn dat dat kaartje 18 Euro per jaar kost? :eek:

7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    mag je hier ook lopen te zeiken dat je geen creditcard hebt en dat je hem ook van niemand mag lenen?

8. King Blow Me

King Blow Me Texas dialectspreker

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen Visa werkt toch? ook wel gewoon van de banken; ABN Amro bijvoorbeeld.

9. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn toch Mastercard ofniet? Hebben wij in ieder geval wel en die wil ik gebruiken :{, naja over een paar maanden m'n eigen kaart.

10. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    WTF...bij de postbank moet je een inkomen van 635 euro,per maand hebben anders kan je geen CC krijgen....:mad: |:- :mad: :{

11. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb er net een afgesloten bij de postbank: ego 12,50 per jaar is van visa.

12. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb mastercard....zullen we wedden dat het werkt

13. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0

Vraagje,kreeg jij dat bericht ook,als je het via internet vetstuurt dat hij zei je moet een minimaal inkomen van 635 euro per maand hebben?,anders kan je geen CC krijgen...:confused:

14. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik heb net een week geleden een credit card besteld van de postbank. Die van 18 euri. Zal dat werken?

15. mastapiece

mastapiece Guest

en die rabocard werkt ook ??

16. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier nog studenten die bij de Postbank net een creditcard hebben aangevraagd? (nadat je een paar dagen geleden een folder hebben gekregen)

Ze zeggen namelijk als je gaat studeren dat je dan je easyblue rekening kunt overzetten naar een studentenrekening waarbij je een CC kunt nemen.
    Het probleem is alleen dat ze bij de postbank denken dat je pas student bent als je pas 18 bent :confused: Pech voor diegene die net op een HBO school zitten en 17 zijn, net als ik. Je kunt dan nog niet de studentenrekening aanvragen met CC omdat je nog geen 18 bent.... Dit toch terwijl ik echt studeer en zelfs mijn studiefinanciering op mijn easyblue rekening laat storten bij de postbank!

Zijn er hier dus nog meer gasten net als ik die 17 zijn en WEL studeren en hun studiefinanciering laten storten op hun easyblue rekening van de postbank, maar GEEN studentenrekening kunnen aanvragen met CC omdat ze nog geen 18 zijn en dus volgens de postbank GEEN student zijn??

Pls help :{

17. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    yep is inderdaad het minimale vaste inkomen wat je per maand moet hebben:{

18. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0

no problemo als het maar mastercard/of visa is en die van de Postbank is visa:D

19. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0

jeez....wat een oplichterij zeg..|:- :{

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    euh.... heb een CC aangevraagd bij de rabobank en ik hoef helemaal GEEN minimaal inkomen per maand te hebben.. Enigste voorwaarde is dat je je studiefinanciering (bij mij 69 euro) op je betaalrekening laat storten. Verders nix.. Ik hoef ook maar 12 euro per jaar ervoor te betalen. Oftewel rabocard is gewoon zwaar relaxed!

Deel Deze Pagina