[XOne] [CreditCard] Deal?

Discussie in 'Games' gestart door Nicotjeh., 24 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Hoi,
    ik heb een vraagje,
    aan de mensen die hier een Credit Card hebben....
    ik zelf ben 13. en kan dus geen Credit Card verorloven.
    niemand van mijn Famillie heeft er 1 en ook niemand van Vrienden ofzo... Daarom bedacht ik dit plan.

Als ik jou Credit Card Mag gebruiken (dit is een groot woord ik bedoel het alleen maar voor xbox live ;) )

Het gaat als volgt:
    Jij houd gewoon je Credit Card
    ik hoef er niks mee te doen ik wil enkel het nummer weten.
    ik Stort elke maand 20 euro op jou bank of wat dan ook
    als je 20 euro te weinig vind verhoog jij het maar. en ik stap over naar dat bedrag, ik zei net ik betaal elke maand 20 euro aan jou.
    ik betaal OOK het eerste jaar!

oke dit is meschien nogal wat persoonlijk enzo maar
    alsjeblieft vertrouw me.... Als JIJ denk als ik Misbruik van je Credit Card maak SCHAKEL je gelijk de Politie in! als je dat wil ik heb daar geen enkel bezwaar tegen hiermee bedoel ik te zeggen dat ik absolute helemaal te vertrouwen ben...

Ik geef mijn Adres,Woonplaats, Telefoon nummer, alles wat je nodig heb ! om contact te houden....

Laat deze Thread Aub Staan
    alvast bedankt voor de Reakties

(oja je maak dus vette winst he! met dat geld wat ik je geef kan jij zelfs gratis op xbox live,, na dit jaar ook!)

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Goh en dat van een uns zeunig zeeland :D

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er is een centrale creditcard thread voor het creditcard problemen. Echter mag hier niet bemiddeld worden en is het geven van je creditcard informatie aan derde (strafbaar en) dom. Het is vervelend, maar ik raad je toch aan om te kijken of je als 13 jarige een mogelijkheid hebt om een creditcard te nemen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina