[XOne] Creditcard gegevens verwijderen

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 27 aug 2009.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Hoe doe ik dit? Ik kan nu wel heel erg makkelijk dingen aankopen. Ik wil dit niet omdat ik anders de rekening krijg en daar heb ik geen zin in. Zou iemand, Fardo denk ik, uitleg kunnen geven? :eek:

In een klik MS punten kopen vind ik iets te impulsief en ik zou graag die gegevens verwijderd willen hebben. De stad in gaan voor een pakje punten is gezonder. ;)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gaat enkel door naar MS te bellen.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je creditcard gegevens kan je helaas niet zelf verwijderen. Daarvoor moet je even bellen met de klantenservice, zij kunnen de creditcard uit je profiel verwijderen. Staat me wel bij dat je de creditcard bij de hand moet hebben, want ze vragen om het nummer.

Telefoon
    Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894
    of +31 202036606 als je mobiel belt
    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895
    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

Edit: wat Pegas zegt. :+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ok bedankt mensen. Laat het topic nog maar even open. Ik bel straks wel even.

5. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Was hier ook benieuwd naar, aangezien ik mijn broer pas zo ver gekregen had om zn cc gegevens in te vullen zodat ik meteen pinnacle station kon kopen .
    Eigenlijk te lui om te bellen dus moet mijn impulsen maar onder controle gaan houden denk ik. Hoe werkt het btw met een cc, wanneer krijg je de rekening en hoe precies zijn de gegevens?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Rekening einde van de maand, begin volgende, en alles in een keer. Daarom wil ik dit via MS ook niet meer, vanwege die impulsen. Heb de kaart ook net, moet niet te gek worden. 8)

Heb gelijk gebelt, maar ze verwezen me naar een site. Ikke kijken, verwijst de site of een link daarvan je weer terug naar de klantenservice. Ik weer bellen, na 11 minuten wachten geen zin meer.

Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  7. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwordig kan je je CC gegevens gewoon verwijderen via xbox.com hoor. Inloggen via je Xbox profiel, contactgegevens, betalingsopties beheren, hier staat de verwijder optie bij je credit card.

Suc6.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gezonder voor de bankrekening zal je bedoelen ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik heb het gevonden, maar kan het nog niet verwijderen. Probeer het later nog wel een keer. Heb je misschien een oplossing voor dit probleem???

@ Melbuuln: Inderdaad, want die heeft straks 100 euro of meer verlies. 8)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Voor degene die het willen weten:

Net gebeld met MS over dit probleempje. Ik zal tot na 1 oktober moeten wachten voor ik zelf de gegevens kan verwijderen. Dit is ivm met het Xbox Live abonnement wat nog loopt.

Ik had middels een andere topic het automatisch vernieuwen al uitgeschakeld, maar degene die daar verstand van hebben mogen dat hier nog wel even posten.

Ik denk dat het, voor degene die er zelf ook een hebben, misschien verstandig is het topic nog even open te laten. Mocht dat niet nodig zijn, dan niet. In ieder geval lijkt mij het plaatsen van de informatie in alinea 2 nog wel even van toepassing. ;)

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79

Deel Deze Pagina