Hey mensen. Ik krijg keer op keer een foutmelding bij het aanmaken van een nieuw live! acount. Nadat ik mijn gamertag heb ingevuld,moet er vervolgens de informatie van je creditcard ingevuld worden. Nu vul ik alles echt netjes zoals het er staat: -Ik kies voor mastercard -naam -Nummer -expiredate Maar toch krijg ik nadat ik op ok heb geklikt keer op keer de melding: Your creditcard can not be autorised,please enter another creditcard. Het gaat hier om een postbank gold card met visa logo, dus het moet gewoon werken toch? Kan iemand mij vertellen wat er fout kan zijn,en hoe ik het op kan lossen? Met vriendelijke groet, Angelo
je kiest voor mastercard, terwijl je een visakaart hebt. Daar zit dus hoogstwaarschijnlijk de fout. Kiezen voor visa en het zou moeten werken
Ok je zegt dat je MASTERCARD invult en op je pasje staat een VISA logo, goh nou moet ik toch eens goed nadenken wat daar niet aan klopt, ik zou zeggen overweeg zelf nou nog eens wat je zegt!
Ik denk als je kiest voor visa dan zal hij wel werken mastercard is een andere creditcard maatschappij als visa denk dat dit jou probleem is.
Ach, je moet maar weten dat een Visa kaart en een Mastercard niet het zelfde is. Als je voor het eerst een credit card krijgt kan ik me best voorstellen dat je dat niet weet. Anywayz, hier hoeft geen aparte thread voor open te staan; we hebben al een credit card topic. Dus slotje drop.