Crew Live Toernooi: halo2 LEVEL RESET

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door killnkenny, 1 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killnkenny

killnkenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eyzz mensen..

Hebben jullie het ook gehoord...
    rumble pit levels worden gereset.. omdat er geglitcht wordt..
    vage lui die bungie!
    check ff de forum van bungie!

Toernooi: HALO2 LIVE toernooi!

Prijs 1e: Free record shop waardebon t.w.v. €150,-
    (het gaat niet om de prijs he, maar om the fun! 8) )

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gelezen. Het schijnt dat ze alle glitches aan het fixen zijn en alle stats gaan resetten als ze klaar zijn. Ik vind het jammer omdat mijn stats er tot nu toe mooi uitzagen. Maar het gaat niet om dat cijfertje. Het is wel irri dat in rumble pit zelfs de goeie nu een lage rank hebben. Dus dat is in het begin wat potjes verliezen.

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    boeit niet zoveel alleen maar goed als ze de glitchers aanpakken!!!!! Bungie is goed bezig. Dat van die lvls dat is na een paar potjes spelen wel weer goed hoor. Ben na half uurtje spelen alweer lvl 5 bij rumble pit. Als je nu ook nog eens iets doen aan die mislukte spawmcampers/snipers zoals king tuur enzo dan ben ik helemaal blij.

4. Rovak

Rovak Guest

moest je er nou echt --> Crew Live Toernooi: voorzette ?? di is meer reclame make voor die gare groep van je, want di is al oud nieuws

5. killnkenny

killnkenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff dit, king tuur is wel aardige gast hoor, ik weet nie wat hij bij halo 2 uitvreet.. ma bij Counter-Strike kon ik aardig met hem opschiete.. als ik bij hem in de team zat!
    ten 2e.. sommige hebben moeite om de levels weer trug te pakken.. duurt misschien wel dagen bij hun, voordat ze level 5 zijn, ik vind ut knap, ik zou egt nie dage moeite voor doen, voor level 5, tis dat het mij ook wel lukt met een paar potjes, maar respect!
    ga niet zomaar iemand namen geven.. je kan er nie tege dat je verlore hebt tegen hem!

6. killnkenny

killnkenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en die gare troep gaat aadrig goed...jij kan het gwn nie..
    ik probeer het gwn in 1 keer goed te doen..
    lukt aardig.. en dat ik reclame maak is toch goed.. lijkt mij wel.. stel dat je een eigen bedrijf had.. zou je dan geen reclames maken... nee.. dan ben je geen goede baas..
    dus ga maar naar je moeder toe, en geld vragen om een ijsje te kopen!

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    wat jij doet is Spam en anders off topic. Heb je toevallig een directe link? wie zegt dat? er stata nl nix op de front page van B.net....
    * http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=1596909 *
    die zegt van niet.
    *edit 2 al mijn games staan nog gewoon in de lijst, dus er is iets mis gegaan in de communciatie tussen de twee systemen of moedwillig gereset. De gegevens zijn iig niet weg.

Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  8. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn games staan er ook.. maar mijn level op de site is nu weer 1 :mad: Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. Maar op Live zelf staat er bij mij nu lvl 7, terwijl ik lvl 10 had.. en op de site staat er 1 :confused: Ik snap er niks meer van.. maar iig is het goed dat ze de glitchers aanpakken

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spawncampers zijn k*t. Volgens mij gebeurt het meestal niet expres. Soms loop je rond en staat er opeens iemand voor je. Dan schiet je natuurlijk, daarna hoor je dan dat hij net gespawnt is. Jammer, kan gebeuren.
    Je probleem met snipers snap ik niet. De meeste die op snipers zeiken bedoelen dat ze het zelf niet kunnen. Voor snipen heb je ook skills nodig, net zoals voor close range.
    En een half uur lvl 5? Je staat net op lvl 4 man...

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Op deze manier sluikreclame maken is niet toegestaan. Aangezien dit al bekende informatie is gaat deze thread dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina