1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Sea

Discussie in 'Algemeen' gestart door ChaoZ-dRoNe, 8 apr 2003.

  1. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al deze game gespeeld, en kan hij er wat over vertellen.

    Ik zelf zit te twijfelen om deze game te halen. Ik lees op vele site dat de actie en cameraviews nogal onbenullig zijn, en andere sites spreken dit weer tegen :confused:

    Op de meeste sites krijgt hij ook weer rond een 8, wat ook niet al te slecht is.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem nog niet gespeeld maar ik ga hem morgen eens huren en op IGN krijgt hij een 8.1
    Closing Comments
    Let's get this out of the way first: Crimson Sea is not for everyone. Many will find its controls and camera too unforgiving, similar to how many found Gunvalkyrie unplayable. And yes, the game does have its problems. By no means are the above problems minor, but given some time and dedication, the game is quite playable and thoroughly enjoyable. I would definitely recommend renting this title first, as many gamers will love it or hate it (or quite possibly both), though I think most hardcore gamers will find something to like here.
    Crimson Sea is a great foundation for a new franchise, and if Koei can mend some of the more glaring issues, they could have a real hit on their hands. Still, as is, Crimson Sea is an intense, fast-paced game that has a lot to like.

    Voor de volledige review,
    klik hier.
     
  3. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, das weer een nadeel voor mij dat er geen videotheek hiero Xboxgames verhuurd :mad:

    hmmz, eerst nog maar ff de IGN review doorlezen.
     
  4. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt me wel wreed..beetje dynasty warriors achtig...
    en de character -art heeft wel iets weg v Final Fantasy..:9
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik morge online kom zal ik hier posten wat ik er van vind.
     
  6. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb hem niej gespeeld, maar volgens mij gaf GameSpot hem een 8,3 dus dat zit wel goed :)
     
  7. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het ook bij eens huren zal houden, ik verwachtte een Co-op mogelijheid zoals in Dynasty Warriors maar die schijnt niet aanwezig te zijn en daar wringt het schoentje voor mij had het co-op geweest dan denk ik dat het zeker de moeite was om hem aan te schaffen, jammer.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb de eerste level/intro al uitgespeeld en de graphics zijn beter dan die van Final Fantasy X (was de enigste game die er een beetje op trekt).
    De gameplay is goed, in een smalle ruimte kan je met gemak 20 vijanden met je zwaard verslaan (hackeuuuu) en met het schieten heb ik ook nog geen problemen gehad.
    De camera is in het begin vervelend maar dat word je na een tijdje gewoon maar die knop van 180° draaien werkt niet echt goed (kan ook zijn dat het aan mijn controller ligt) maar ik heb die nu nog niet echt nodig gehad.
    De sound valt mee, de muziek begint soms spannender te klikken terwijk er niks is:confused:.

    Dit is mijn eerste mening en als ik het nog al punten zou moeten geven krijgt het van mij een 8. Het kan zijn dat dit cijfer in de loop van de tijd hoger of lager wordt. Morgen kom ik misschien af met een second opinion.
     
  9. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx

    Maar het is dus meer een hack'n'slash game dan een rpg/adventure, als ik het zo lees "in een smalle ruimte kan je met gemak 20 vijanden met je zwaard verslaan (hackeuuuu)"?
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wel, het is een kruising. Je mannetjes stijgen in levels (maar je kan maar met één mannetje spelen) en je kunt nieuw wapens kopen en wapens upgraden en je kunt ook items kopen maar de gevechten zijn real-time, dus zonder die menuutjes. Het hack'n slash gedeelte komt dan weeral naar boven in sommige gevechten, mijn hoogste is 200 hits in een paar slagen met het zwaard (wat wil als er 400+ beest(tjes)en je aanvallen en dat zonder frame drops) maar je kan er ook een shoot'em up van maken door met het geweer te spelen maar dat is alleen handig op langere afstanden. Dus als je het koopt moet je het bonnetje goed bewaren voor als je de game slecht vindt. Maar je moet het zeker eens spelen want de kick om 50+ vijanden in een paar slagen te killen vind je niet in veel games terug.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan ook een soort magie gebruiken, die je dan kunt upgraden. Het is, denk ik,een redelijk lange game. Ik ben al ongeveer 6 uur bezig en ik zit in nog maar in missie 12 (die moeilijk is) van de 24.
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Toen ik de screenshots zag dacht ik dat het een nieuwe Final Fantasy was.
    Ik ga hem echt wel kopen, en die rare cameracontolle neem ik dan maar voor lief.
    Waarom staat er trouwens nog geen revieuw of previeuw van op xboxworld?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zijn het grote missies?
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De ene is al wat groter dan de andere en ook wat moeilijker maar per missie denk ik dat je ongeveer een half tot misschien een uur bezig bent.
     
  15. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo naar de screenshots kijkt krijg je al gauw de neiging dat het een FF kloon is; een grote wereld waarin je een vaste route volgt;, maar dit is het dus totaal niet?
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je krijgt meestal meerdere missies voorgeschoteld en daar kan je dan uitkiezen, dus als er een te moeilijk is pak je een andere missie en probeer je die missie later terug.
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Verdomme ik wil hem kopen maar geen enkele winkel bij mij in de beurt heeft hem tussen het aanbod liggen.

    Heeft iemand hem al ergens in een winkel zien liggen?
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  18. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik heb hem uiteindelijk dan ook maar gekocht en het viel echt tegen de eerste keer ik was wat aan het klungelen met de controls en de camera en ik dacht al dat het één ging worden om terug te brengen MAAR deze morgen opnieuw eens een kans gegeven en het is gewoon de controls leren kennen en je niet laten kennen, ik zit nu in een level waar ik minimum 200 shockwaves moet collecten en ik had er tekort ben dan maar gestopt maar was ondertussen toch al een ruime tijd aan het spelen.

    Grafisch weining op aan te merken denk ik, beste CGI op de xbox denk ik en de Neo-phisics zullen later nog meer rulen want ik ben nog altijd een level 1 dus houd niet veel in maar ik zie mij het wel vaak spelen en dat is al een hele tijd geleden dat ik dat nog heb gedaan met eender welke game.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Klungelen met de controls en de camera? Met de camera tot hier toe, maar met de controls had ik totaal geen problemen.
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie dat jullie Belgen hem wel kunnen vinden. Ligt hij in elke winkel of ook maar montjesmaat. Dan ga ik hem namelijk in Belgie halen.
     

Deel Deze Pagina