Crimson Skies: een gemiste kans?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 24 mrt 2003.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste uit deze reeks die enkel op pc verscheen was niet voor iedereen weggelegd maar diegene die er de moeite voor deed om het onder de knie te krijgen hadden een dijk van een spel.
    De opvolger komt eraan voor Xbox only ik wacht vol ongeduld maar bij de features staat oa ongeloofelijke dogfights in multiplayer MAAR géén Xbox Live mogelijkheid vooralsnog niet dan, dit is toch wel zeer jammer dit had de speelbaarheid en de algemene waarde van de game enorm bevorderd, het staat natuurlijk nog niet vast het is tenslotte een MSGameStudios game dus als MS ziet hoe goed het Live afgaat misschien keren ze wel terug op hun beslissing en wordt de game een paar maandjes uitgesteld, wat mij niet zo deren als het om hem Live enabled te maken zou zijn.

Weet iemand van de XBW crew hier meervan kan iemand mij zekerheid verschaffen dat dit een voldongen feit is géén LIVE?
    Thx

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben ook een egte addict/freak geweest van het spel. De singelplayer was topnotch, de graphics superb, het arcadefeeling enorm fun, en de multiplayer rullde..
    Ik vindt het persoonlijk ook heel erg wazig dat de game niet Live wordt, Microsoft zou met deze titel Live! enorm boosten.

maarja, anders ook neit getreurd, dan gewoon (met lag) xbconnect gebruiken (zonder communicator).

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben van mening dat dat onzin is. Er komen zat Live titels uit, en 't is niet alsof IEDEREEN Live heeft ofzo. Kortom, ze hebben nog steeds meer aan het uitbrengen van steengoede singleplayer/splitscreen games dan Live titels.

Je kan NOOIT alle Live titels spelen, dat is onmogelijk, als Live niet ten koste gaat van de Singleplayer...dan mogen ze die implementeren wat mij betreft.

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    wat nou onzin? dé toevoeging!!! van xbox Live zou heel wat zijn.
    Dat hebben tog alle Live games, komop zeg.
    duz ji hebt liever minder Live games, en meer singleplayer games?
    Okiedokie!, maar wat ik en Baltimore Raven zeiden is dat de toevoeging de extra manden wel waard zouden zijn. zo'n spel smeekt gwoon om online gespeeld te worden, net zoals de eerste crimson skies op PC goddelijk in multiplayer is.

Live moet tog zon breed mogelijk assortiment hebben?
    o.a. een vliegspel? én het lijkt me erg vet om al vliegend met menen te lullen. En sorry, ik denk dat de meeste mensen dit spel liever op live spelen dan Mechassault.

Dus wat wil je nou Kobold (met alle respect natuurlik)??

5. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had er ook op geteld dat het live! ondersteuning zou hebben en dat zou de reden zijn geweest om hem te kopen...
    Lijkt me erg gaaf om een harde loop te trekken en dan achter iemand uit te komen en hem uit de lucht te schieten...

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil goede singleplayer spellen. "Killer aps" voor Xbox. Zoals ik al zeg, als daar Live aan toegevoegdkan worden zonder in kwaliteit in te leveren 'tuurlijk. Zo niet? Dan niet.

Natuurlijk is Live "leuk". Maar zoals ik zeg, (wel lezen) slechts ene klein percentage heeft Live en nog een kleiner percentage maalt om een Crimson Skies spel op Live. Kortom, tuurlijk leuk, maar niet nodig.

Dat jij en dinges het willen is wel cool, maar jullie willen het misschien wel overal bij! Je kunt niet overal Live in stoppen en je kunt niet alles spelen. Er komen straks zoveel Live games uit, dat je geen BOE of BAH meer kan zeggen.

7. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb geen live en ik krijg het waarschijnlijk ook niet, omdat ik een router etc. veels te duur vind, maar om even bij mijn punt te kopen ik ben het helemaal eens met Kobold! Games mogen alleen een live functie krijgen als het niet ten koste gaat van de sp en daar maak ik me wel is zorgen over.

8. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Il2 Sturmovic is lijkt mee ook een vette game voor live, maar komt niet naar xbox geloof ik toch?

9. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet voor de Xbox, en ik heb nooit gezegd dat ze de SP moeten inbinden of de kwaliteit ervan moeten laten zakken om Live erbij te betrekken maar het concept leent zich toch perfect om een Live titel te zijn, en ik wil niet dat alle titels live gaan dat zou wel wat teveel worden, maar games als Capcom vs SNK 2 EO die dan wel weer live gaan daar stel ik mij dan ook vragen bij want ze doen niets wat je thuis niet kan met vrienden enkel dan dat je score ofzo in een database wordt bijgehouden?

En zoveel games dat we geen Boe of bah meer kunnen zeggen dat geloof ik maar of ze allemaal een meerwaarde gaan geven aan het Live concept dat moet ik dan ook weer nog zien, Moto GP is het beste wat er voorlopig (imho) op de markt is, ik kijk dan ook vooral uit naar z'n sequel die eind mei begin juni eraan staat te komen. Als ik alles nakijk op tothegame dan vallen de in ontwikkeling zijnde Live games me wel wat dunnetjes uit? Maar jij als crewmember kan me toch zeker een paar minder bekende Live titels noemen waar een leek vlug overkijkt toch? Thx

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, ik zou het wel bij elke game willen, maar vooral bij kwaliteitgames, en ik ben ervan overtuigd dat dit spel, als die live zou gaan, meer of evenveel gespeeld zou worden als MEchassault, en dat zegt wat en daar hoort wat bij... maarja, mechassault gaat zowiezo veel mensen verliezen in Juni, en alle ander live spellen ook, wnat MM3 is ook zo´n kwaliteitgame, die wél LIVe gaat

11. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Crimson Skies op PC was echt VET !!! maar zoals al gewzegt je moest de controls ff door hebben wilde je het spelen , Het is gewoon een goedspel dat ik iedereen aan beveel :)

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat schiet dus niet op, Midtown Madness is voor Live gemaakt. Development is begonnen met Live in mind. Crimson Skies niet, dat is dus gewoon te laat. Dan nog,dan speel je Crimson Skies en komt er een andere game, laat je het weer vallen. Ik denk dat er meer mensen Mechassault spelen dan Crimson SKies zouden willen spelen, maar goed.

Geef mij eerst maar goede single/co-op games, en Live games op de 2e plaats.

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    er zijn 11 miljoen Xboxen verkocht hoeveel gamers hebben toegang tot Live? 600.000? Daar is een groot verschil tussen. Als toevoeging is Live idd fantastisch maar dat mag niet ten koste gaan van de SP/ en splitscreen.

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb geen breedband internet, dus ook geen live :{
    Maar ik hoop dat dit spel wel wat word, hopelijk niet zoiets als bloodwake

15. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Live nog niet zo erg lang bezig is en de ontwikkelaars nog maar net bezig zijn ervaring op te doen, is het niet eenvoudig om een Live-game te ontwikkelen. Dat gezegd is het naar mijn idee beter als ontwikkelaars voorlopig een duidelijke keuze maken tussen ontwikkelen voor Live en offline. Spellen als GR en RTCW hebben hier minder last van omdat de SP gedeeltes al op de PC uitgeracht waren. Zij hadden dus meer ruimte om zich op Live toe te leggen. Ik heb dus liever een goede Live game en een goede SP game (wel met Co-Op!!!!!!!!!) dan een game die er bij beide een beetje met de pet naar gooit.

- Locke

16. Locke

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er naar uit dat er dus wel een Live gedeelte bijkomt. Nu maar hopen dat het goed in elkaar is gezet. Misschien hebben ze de extra tijd wel bijna helemaal aan de Live component besteed. Hopelijk hebben ze goed op de ervaringen met de eerste generatie Live games gelet.

- Locke

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jipeeeeeeeeee! Leve Live! en lang leve Kobold voor het goede nieuws!

18. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Yup dat is goed nieuws dat deze game toch nog Live enabled gaat worden.Nog een paar weken en dan krijg ik ook Live!!! Yeehaw!!:'-(:)

19. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is het afwachten... wordt de sp ervaring net zo goed als op de pc of heeft de sp aan kwaliteit in moeten leveren t.b.v. de live functie?!

ikzelf vond de multiplayer op de pc niet zo heel erg goed: op een gegeven moment was het meer een wedstrijd wie het snelste een rondje kon draaien... dat werd behoorlijk saai. Maar dankzij de verschillende modes (capture the flag oa.) was over het algemeen wel een lache MP spel.

toegegeven ik heb niet zo heel erg lang online gespeeld dus misschien als ik wat beter geworden was dat het dan een hele andere ervaring was geweest.

Conclusie: grappig, maar zeker geen grote 'boost' voor het spel.

20. Locke

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een leuke aanvulling op de Live games. Nu zit er ook een game bij waarbij je kan vliegen. Is weer wat anders dan mechs, motors en mannekes. Ik kijk er naar uit.

- Locke

Deel Deze Pagina