ik heb n probleem, ik ben nu met crimson skies in chicago, maar ik wil nog wel ff terug naar dat desert level en sea haven om daar nog wat niet gedane dingetjes te doen, maar tot mijn verbazing kwam ik erachter dat je oude levels niet kun herspelen! Of zie ik nu iets over het hoofd? Anders zou ik het wel een behoorlijk stomme fout vinden, bij elk normaal spel kun je vette missies toch gewoon herspelen? of ben ik nou gek, als dat zo is, dan zou ik graag horen waar ik dan die oude levels kan spelen. thnx
ik had het nog niet echt uitgezocht maar toen ik gister voor mn kleine neefje een leuk leveltje wou opstarten kon ik idd ook nix vinden, ik heb er verder niet echt naar gezocht of zo maar ik zag in 1e instantie nix:|
Nee, volgens mij kan het ook niet, ik heb het tenminste ook nog niet gevonden. Misschien als je de game hebt uitgespeeld, dat je dan de missies overnieuw kan spelen
Krijg je dan ook andere missies? Of kom je slechts 1 keer in alle gebieden (met tussendoor even terug naar die Pandora te gaan en je daarna weer een nieuwe missie krijg binnen datzelfde gebied, bv in chicago)? Want ik las dat je in de loop van het spel meerdere keren in alle gebieden terug zou komen? Kan iemand me uitleggen hoe dat precies zit thanx. Ik wil even weten hoe snel die ongeveer is uitgespeeld, ik zit nu namelijk nog in chicago.