ey bij crimson skise kun je zo een level downloaden. ik wil wel graag weten of dat een vet level is want ik ga hem niet downloaden al er geen hol aan. geef hier ff je mening.
Wat doe jij daar moeilijk over zeg, die 5megabyte.. die 20secondes.. En dan even voor jezelf uittesten.. Om daar nu zo moeilijk over te doen .. je hebt nog tig gigabyte vrij op je xbox duzz..
dat level voor multiplayer bedoel je? als dat hem is dan zal ik wel proberen duidelijk te maken welke het is: je hebt in het vierde level bij singleplayer dat gebergte level waar je een grot moet zoeken, en als je in die grot zit dan krijg je eerst allemaal opstakels en uiteindelijk kom je in zo'n groot binnen stuk met een paar gevechts vliegtuigjes. en dat gedeelte zo ziet het multiplayer level eruit. (ik hoop dat je het een beetje snapt) k heb het level niet echt veel gespeeld maar ik vind hem wel leuker dan windy city in ieder geval
jonge, kansloze, waarom download je niet gewoon? je hebt toch breedband anders had je geen xbox live. duurt waarschijnlijk minder lang dan op antwoord wachten op deze tread.
Dit gaat echt nergens over. Iedereen met Live heeft een goede verbinding, dus dat downloadne is een kwestie van hooguit een paar minuten. :{