Er is nu een crokyreclame op tv dat je een vader kadootjes ziet kopen voor zn jarige zoontje. Het kind is pas heel jong dus de kadoos zijn duidelijk voor hem zelf. Grappige is dat je later die pa samen met 2 vrienden een console spel ziet spelen. Ze hebben alle drie 1 deel van de tekki controller in hun handen hahaha. je ziet zelfs die ata kabeltjes hangen uit de linker en rechter delen.
tekki is Steel Battalion en ik bedoel die platte ata-33 kabels voor in je computer die uit de controller steken.
ja vind je dat zonde moet je is kijken wat er hier mee gebeurd als ik weer vast zit of verlies bij het een of andere spel
Ik vindt die reclames van Croky maar irritant Denken zou nou echt dat hun chips beter gaat verkopen als ze zulke reclame maken :{
Ik dacht dat Croky over was genomen door Lays?? Maar je zet dit toch wel in een heel verkeerd forum! Dit hoort bij de Non-Xbox hokken het gaat hier over een reclame (of chips wat jij wilt).
Op de Tv zie je DBZ Budokai maar die controllers die ze hebben zijn van Steel Batallion. En die taart van die baby die is gewoon van de EDAH of zo
Ik zie niet direct de link met Xbox... Zelfs om deze discusie ergens anders door te voeren, lijkt me zinloos. De favoriete smaken chips van de members interesseren me niet zo